تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 4:33
کد خبر : 20256

تداوم حملات موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه/ درخواست فرماندهان صهیونیست از نتانیاهو برای برقراری آتش بس

تداوم حملات موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه/ درخواست فرماندهان صهیونیست از نتانیاهو برای برقراری آتش بس

مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها، به هدف قرار دادن اراضی اشغالی از جنوب تا شمال ادامه داده است.

به گزارش تیتر داغ؛ حملات گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری با پاسخ‌های کوبنده گروه‌های مقاومت فلسطین مواجه شده است و پیام‌های هشدار فرماندهان مقاومت به صهیونیست‌ها در دفاع از ملت مظلوم فلسطین تا پای جان، موجی از ترس و وحشت را میان صهیونیست‌ها برانگیخته است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطق مسکونی و اردوگاه‌های نوار غزه را هدف حملات خود قرار داده‌اند که به شهادت و زخمی شدن زنان و کودکان منجر شده است.

رژیم صهیونیستی در وحشیانه‌ترین اقدام خود، روز گذشته برج الجلاء که محل استقرار خبرگزاری‌های بین المللی بود را بمباران و تخریب کرد. این اقدام واکنش کشور‌های مختلف را به دنبال داشت. سخنگوی آنتونیو گوترش نیز اعلام کرد دبیر کل سازمان ملل به علت حمله هوایی صهیونیست‌ها که به تخریب برج الجلاء منجر شد “عمیقا متاسف” شده است.

 

هفت نظامی صهیونیست در عملیاتی در قدس اشغالی مجروح شدند
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۸:۴۹

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله یک فلسطینی با خودرو به نظامیان رژیم صهیونیستی در محله شیخ جراح در قدس اشغالی خبر داد که در این عملیات دست کم هفت نظامی رژیم صهیونیستی مجروح شده‌اند.

شلیک ده‌ها موشک به طرف سکوی استخراج گاز رژیم صهیونیستی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۸:۴۱

رسانه های رژیم صهیونیستی فاش کردند که گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس، ده‌ها موشک به طرف سکوی استخراج گاز رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه شلیک کرده است.

گردان‌های قسام از حمله به پایگاه شنود ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۸:۲۸

گردان های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس از هدف قرار دادن پایگاه شنود ارتش رژیم صهیونیستی در حملات جدید موشکی به جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

شلیک بیش از سه هزار موشک به طرف شهرک‌های صهیونیستی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۸:۲۶

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند از آغاز دور جدید نبردها در نوار غزه تاکنون بیش از سه هزار فروند موشک از نوار غزه به طرف شهرک های صهیونیستی شلیک شده است.

حمله موشکی گردان های القدس به شهرک نیراسحاق
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۸:۱۱

گردان های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از شلیک چند فروند موشک به طرف شهرک نیراسحاق خبر داد.

حمله گسترده گردان‌های قسام به اشدود، عسقلان و بئر السبع
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۸:۱۰

گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد تعداد زیادی موشک به طرف شهرک های صهیونیستی اشدود، عسقلان، سدیروت و بئرالسبع و نیز پایگاه نظامی رعیم شلیک کرده است.

النقب زیر بارش موشک‌های فلسطین
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۷:۴۵

شبکه تلویزیونی نجباء در کانال تلگرامی خود نوشت: النقب زیر بارش موشک‌های فلسطین است.

۳ زخمی در شهرک‌های صهیونیستی بر اثر اصابت موشک
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۷:۳۵

شبکه تلویزیونی نجباء در کانال تلگرامی خود به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن ۳ شهرک نشین در حملات موشکی غزه به شهرک‌های صهیونیستی خبر داد.

نجباء در ادامه به نقل از فرماندهی جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: در پی حملات موشکی فلسطین ۱۰ اسرائیلی کشته شده و صد‌ها تن زخمی شدند.

حمله خمپاره‌ای به پایگاه نظامی نحال العوز
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۷:۱۶

گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد پایگاه نظامی نحال العوز را با چند گلوله خمپاره ۱۲۰ میلیمتری هدف قرار داده است.

بالاترین میزان راکت شلیک شده از غزه
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۶:۳۰

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده با بالاترین میزان راکت شلیک شده از غزه رو به رو شده که تاکنون بی سابقه بوده است.

دفتر اطلاع رسانی غزه: اسرائیل ۷۶ ساختمان و برج مسکونی را کاملا ویران کرد
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۶:۰۷

دفتر اطلاع رسانه‌ای دولت در نوار غزه گزارش داد: رژیم اشغالگر اسرائیل از آغاز قیام فلسطین، در روز دوشنبه، ۷۶ ساختمان و برج مسکونی را هدف قرار داده و به طور کامل تخریب کرده است.

در بیانیه‌ای که دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه بعد از ظهر دیروز شنبه صادر کرده، آمده است که هواپیما‌های رژیم اشغالگر، توپخانه‌ها و ناو‌های جنگی این رژیم بیش از ۳۰۰ حمله و تجاوز را در طول شب گذشته مرتکب شدند و طی این تجاوزات مناطق مختلف نوار غزه را هدف قرار دادند. بمباران‌های شب گذشته بیشتر بر شمال، غرب و جنوب غزه متمرکز شده بود.

بر اساس این بیانیه، در پی بمباران پیاپی منازل مسکونی در مجموع بیش از ۷۱۹ واحد به طور کامل و جدی تخریب شد. علاوه بر آن به حداقل ۴ هزار و ۲۷۱ واحد مسکونی نیز خسارت متوسط تا جزئی وارد شده است.

این حملات و خسارت‌ها ۲۳ رسانه و همچنین ده‌ها موسسه، انجمن و دفاتر دیگر را تحت تأثیر قرار داده است.

ارتش اشغالگر همچنین ۶۳ مقر دولتی و مراکز عمومی را بمباران کرده که این امر بین پلیس و مقر‌های امنیتی و مراکز خدماتی متفاوت بود، در حالی که ۲۳ مدرسه و تعدادی از مراکز درمانی و کلینیک‌های مراقبت‌های اولیه در اثر بمباران شدید در مجاورت آن‌ها به شدت و تا حدی آسیب دیدند.

حمله سایبری به پایگاه‌های اینترنتی رژیم صهیونیستی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۶:۰۱

خبر‌ها از هک شدن شماری از پایگاه‌های رژیم صهیونیستی به دست هکر‌های هوادار فلسطین حکایت دارد.

انتقال مجروحان فلسطینی به بیمارستان‌های مصر
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۵:۴۴

مقامات مصری امروز گذرگاه رفح را برای انتقال مجروحان فلسطینی به بیمارستان های مصر بازگشایی کردند.

ابراز نگرانی عمیق پاپ از خشونت ها در خاورمیانه
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۵:۳۱

پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان خواستار توقف جنگ در غزه و سر زمین‌های فلسطینی شد. پاپ فرانسیس “نگرانی عمیق” خود را از خشونت‌ها در خاورمیانه ابراز کرد.

وزیر خارجه کویت: هدف تل آویو تغییر واقعیت‌ها در مناطق اشغالی است
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۵:۰۲

وزیر امور خارجه کویت در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی مسئله فلسطین گفت: آنچه امروز در فلسطین شاهد آن هستیم، شدیدترین تجاوزگری اسرائیل است. هدف از اقدامات اسرائیل تغییر واقعیت ها در مناطق اشغالی است.

وزیر خارجه کویت افزود: بر اساس معاهده چهارم ژنو، قدس شرقی بخشی از خاک فلسطین اشغالی است. بر پایبندی به موضع عربی و اسلامی مبتنی بر راهکار تشکیل دو کشور و تحقق صلح عادلانه و فراگیر تاکید می کنیم.

وزیر خارجه اردن: تل آویو مرتکب جنایت جنگی می‌شود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۵:۰۰

ایمن الصفدی، وزیر امور خارجه اردن در سخنرانی خود در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی گفت: کوچ اجباری ساکنان محله شیخ جراح، جنایت جنگی است که جامعه جهانی نباید اجازه وقوع آن را بدهد.

الصفدی افزود: مسئله فلسطین همچنان اصلی ترین مسئله باقی خواهد ماند و قدس و مسجد الاقصی خط قرمز ماست. توقف تنش مستلزم توقف اقدامات غیرقانونی و تحریک آمیز اسرائیل است.

شلیک بیش از ۲۹۰۰ راکت و موشک از غزه از آغاز درگیری‌ها
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۴:۵۳

ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اعلام کرد گروه‌های مقاومت فلسطین حدود ۲۹۰۰ راکت و موشک از آغاز درگیری‌ها از سوی غزه به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند.

جهاد اسلامی: بمباران غیرنظامیان نشانه ضربات دردناکی است که دشمن دریافت کرد
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۴:۵۰

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد حملات سحرگاه امروز دشمن صهیونیستی به نوار غزه برای ترساندن غیرنظامیان پس از ضربات دردناکی است که این رژیم دریافت کرده است.

جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر تکمیل پیروزی در نبرد «شمشیر قدس» گفت که مقاومت، تنها راه مقابله با صهیونیستهای قاتل است.

شمار شهدای حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به خیابان الوحده در مرکز شهر غزه که نیمه شب گذشته صورت گرفت، به ۳۶ شهید و ۶۰ زخمی افزایش یافته است.

شمار شهدای غزه به ۱۸۱ نفر افزایش یافت
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۴:۴۵

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: وزارت بهداشت در غزه اعلام کرد از آغاز تهاجم به نوار غزه تاکنون ۱۸۱ نفر از جمله ۵۲ کودک و ۳۱ زن شهید و ۱۲۲۵ نفر زخمی شده اند.

حملات جدید مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۴:۱۳

موج جدید شلیک موشک ها به طرف شهرک های صهیونیستی نزدیک نوار غزه آغاز شده است.

صدای آژیر خطر در شهرک های صهیونیستی عسقلان و کریات ملاخی به صدا درآمده است.

گردان های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد در واکنش به حمله اشغالگران به غیرنظامیان در نوار غزه، پایگاه هوایی حتسور را هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان های قسام همچنین از حمله موشکی به شهرک نتیفوت خبر داد.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۳:۵۶

شبکه عبری کان اعلام کرد پس نفوذ یک پهپاد انفجاری حماس به اراضی اشغالی دستورالعمل‌هایی برای ساکنان مجاور غزه صادر شد تا سریعاً به پناهگاه‌ها بروند.
با افزایش فشار بر رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به جنگ غزه، کابینه امنیتی این رژیم تشکیل جلسه می‌دهد.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۳:۵۳

وزیر امور خارجه عربستان سعودی در نشست سازمان همکاری اسلامی مخالفت کامل خود را با تدابیر تحریک آمیز رژیم صهیونیستی در قدس اعلام کرد.
وی گفت: از جامعه جهانی می‌خواهیم تا برای متوقف کردن عملیات نظامی، اقدام فوری انجام دهد. از دیگر تلاش‌ها برای برقراری آتش بس حمایت می‌کنیم. بر حمایت مستمر از ملت فلسطین تاکید می‌کنیم و خواهان همبستگی تلاش‌ها برای متوقف کردن تنش آفرینی هستیم.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۳:۰۷

به گفته برخی منابع فلسطینی، شب گذشته شلیک موشک‌های مقاومت منجر به قطع برق در فلسطین اشغالی شد.

یک فروند پهپاد رژیم اشغالگر قدس منزلی را در منطقه بیت حانون در شمال نوار غزه هدف قرار داد.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۲:۵۸

شبکه الجزیره گزارش کرد اتحادیه اروپا جلسه اضطراری سه شنبه در سطح وزیران خارجه اروپا را برای بحث در مورد اوضاع فلسطین و رژیم صهیونیستی برگزار می‌کند.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۲:۵۷

پایگاه خبری النهضه نیوز در صفحه کاربری خود در توییتر تصاویری از تجمع خبرنگاران در برابر آوار دفاتر خبری تخریب شده خود در نتیجه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به برج الجلاء در غزه منتشر کرد.

تداوم حملات موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه/ درخواست فرماندهان صهیونیست از نتانیاهو برای برقراری آتش بس

از آغاز حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۱۶۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۲:۴۶

سخنگوی وزارت بهداشت در غزه اعلام کرد شمار شهدای حمله هوایی سحرگاه امروز به ۲۳ نفر و شمار مجروحان به ۵۰ نفر افزایش یافت. از هفت روز گذشته یعنی از آغاز حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۱۶۰ فلسطینی به شهادت رسیده و صد‌ها نفر زخمی و عده‌ای مفقود شده اند.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۲:۴۰

شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش  گزارش داد: صدای آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین اشکول به صدا درآمد.

جنبش فلسطینی حماس شماره تماس آویخای ادرعی سخنگوی ارتش صهیونیستی را منتشر کرد
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۲:۳۹

پایگاه اینترنتی شبکه سومریه نیوز عراق به نقل از ”شمریت مائیر“ روزنامه نگار صهیونیست نوشت: ادرعی بی وقفه با مزاحمت تلفنی رو به روست که برخی از آن‌ها با فحش و دشنام همراه هستند.
ادرعی سرگرد ارتش است که سخنگویی این ارتش برای رسانه‌های عربی را نیز بر عهده دارد. وی به رویارویی و مجادله لفظی با دنبال کنندگان صفحات خود و شخصیت‌هایی از جهان عرب در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۲:۳۸

وزرات بهداشت فلسطین اعلام کرد در بمباران صبح امروز خیابان «الوحده» تاکنون ۲۸ تن شهید شدند که در بین آن‌ها ۸ کودک و ۱۰ زن وجود دارند.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۲:۳۷

پایگاه صهیونیستی واللا از مشارکت ۲۰۰ جنگنده ارتش رژیم اشغالگر قدس در حملات شب گذشته به نوار غزه که ”شب بمباران“ نامگذاری شد، خبر داد.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۲:۳۲

سایت عبری روترنوشت: افراطی‌های صهیونیست در خیابان‌های شهر «مودیعین» با خودرو گشت می‌زنند و از جوانان می‌خواهند برای درگیری و کشتن فلسطینی‌ها در «اللد و الرمله» به خیابان‌ها بیایند.

نماینده چین در شورای امنیت خواستار آتش‌بس فوری در غزه شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۲:۲۸

نماینده چین که کشورش ریاست شورای امنیت را برعهده دارد، درباره نشست امروز این شورا برای بررسی تحولات فلسطین، خواستار آن شد که اعضای شورای امنیت موضع مشترک در این باره اتخاذ کنند.
وی افزود: شورای امنیت باید برای آتش بس فوری و پایان خشونت ها و حمایت از غیرنظامیان تلاش کند.

اردن: اسرائیل با آتش بازی می‌کند
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۲:۲۷

وزیر مشاور در امور اطلاع رسانی اردن گفت: اسرائیل با تعرض به مسجد الاقصی با آتش بازی می‌کند.
وی افزود: همه گزینه‌ها در تعامل با اشغالگران مطرح است.

فوزی برهوم: با قدرت و قاطعیت تمام به نبرد ادامه می‌دهیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۲:۲۵

سخنگوی جنبش حماس گفت: این جنبش با تمام قدرت و صلابت به مبارزه و نبرد ادامه می‌دهد و از تلاش برای رسیدن به خواسته‌های ملت فلسطین کوتاه نخواهد آمد.
مقاومت و گردان‌های القسام در مبارزه با دشمن ترسو و بزدل مهارت و ابتکار‌های جدید از خود نشان داد و محاسبات دشمن را به هم ریخت و آن را در وضعیت ناکامی و ناامیدی قرار داد و افکار عمومی در داخل جامعه صهیونیست، منطقه و جهان را ضد آن تغییر داد.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۲:۲۵

رژیم صهیونیستی خانه‌ای را در خیابان الیرموک شهر غزه بمباران کرد.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۲:۲۲

گروه‌های مقاومت فلسطینی دقایقی قبل نخستین بار از صبح امروز، به طرف شهرک‌های نزدیک نوار غزه، موشک شلیک کردند.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۲:۲۱

سمیر مطر یکی از مسئولان امدادرسانی در نوار غزه اعلام کرد در کشتار محله الوحده غزه، ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند.

برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل در مورد غزه
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۲:۱۶

وب سایت عبری والا اعلام کرد شورای امنیت سازمان ملل قرار است امروز در ساعت ۵ بعد از ظهر جلسه ویژه‌ای برای بحث در مورد تشدید درگیری‌ها در غزه برگزار کند. برآورد اوضاع در وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی  حاکی از آن است که ۱۴ کشور از ۱۵ عضو شورای امنیت خواستار توقف عملیات نظامی علیه مردم فلسطین و غزه هستند. انتظار می‌رود که آمریکا در مورد این رژیم موضع معتدل‌تری اتخاذ کند، اما ادامه حمایت از تل آویو در مقابل سایر کشور‌ها دشوار خواهد بود.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۲:۱۳

وزارت بهداشت در نوار غزه اعلام کرد:شمار شهدای حملات هوایی رژیم صهیونیستی از ابتدای تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به غزه، به ۱۷۴ نفر افزایش یافت که ۴۷ نفر از آنان کودک و ۲۹ نفر زن هستند.

نگرانی صهیونیست‌ها از تنش همزمان در چند جبهه
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۲:۱۰

رسانه‌های صهیونیست از نگرانی شدید این رژیم از تنش همزمان در چند جبهه پس از حوادث لبنان، سوریه، کرانه باختری و مناطق اشغالی سال ۱۹۴۸ خبر دادند.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۲:۰۴

برخی منابع فلسطینی اعلام کردند رژیم اشغالگر غرب شهر غزه را به شدت هدف حمله قرار داد.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۱:۴۴

شبکه المیادین  اعلام کرد تعداد شهدای غزه از صبح امروز  به ۱۶ تن رسید.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۱:۲۲

حساب کاربری یونیوز در توئیتر در خبری فوری از حمله توپخانه‌های رژیم صهیونیستی به شهر بیت حانون در شمال شرق نوار غزه خبر داد.

تعلیق پروازهای مستقیم امارات به تل آویو در پی تشدید اوضاع
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۱:۱۳

شرکت‌های «الاتحاد و فلای دبی» امارات اعلام کردند تمامی پرواز‌های مسافری و باری خود به مقصد تل آویو و بالعکس را از امروز یکشنبه به علت تشدید اوضاع در اراضی اشغالی تا اطلاع ثانوی تعلیق می‌کنند.

شمار شهدای خیابان الوحده غزه به ۱۳ تن رسید
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۰:۵۹

برخی منابع فلسطینی اعلام کردند با بیرون آوردن پیکر شهید دیگری از زیر آوار‌های خیابان الوحده در غرب غزه، شمار شهدای حمله صبح امروز رژیم اشغالگر، به ۱۳ تن رسید.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۰:۳۹

ارتش رژیم صهیونیست اعلام کرد از بامداد امروز ۱۲۰ موشک از غزه به سمت اراضی اشغالی پرتاب شده که ۵۵ عدد از آن‌ها به سمت «تل‌آویو و بئر السبع» بودند، اما سامانه گنبد آهنین بخشی از آن‌ها را منهدم کرده است.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۰:۳۲

از بامداد امروز در نتیجه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه ۱۲ تن شهید و بیش از ۵۰ نفر زخمی شده‎اند.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۰:۱۴

شبکه الجزیره اعلام کرد نظامیان اشغالگر صهیونیستی در حال انتقال نیروهای کمکی و وسایل نقلیه سنگین نظامی به اطراف غزه هستند.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۰:۱۱

امداد رسانان در غزه اجساد ۴ شهید را از زیر آوار‌های یک خانه که به وسیله موشک‌های رژیم صهیونیستی در خیابان الوحده تخریب شده بود، بیرون کشیدند.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۰:۱۱

وزارت بهداشت در نوار غزه از شهادت ۷ نفر و زخمی شدن بیش از ۴۰ نفر در حملات هوایی شب گذشته رژیم صهیونیستی به این منطقه خبر داد. امدادرسانان در غزه پیکر ۴ شهید را از زیر آوار‌های یک خانه در خیابان الوحده غزه که به وسیله موشک‌های رژیم صهیونیستی تخریب شده بود، بیرون کشیدند.

شب گذشته نظامیان صهیونیست ۱۵ جوان فلسطینی را در قدس دستگیر کردند.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۱۰:۰۹

ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار دادن خانه یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه و نیز محمد برادر او را تایید کرد.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۰۹:۵۹

خبرگزاری یونیوز در توئیتر تصاویری از زخمی شدن یک نظامی صهیونیستی در درگیری با فلسطینی‌ها در شهر قلقیلیه در کرانه باختری رود اردن منتشر کرد.

تصویری از زخمی شدن کودکان فلسطینی در حملات هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به غزه
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۰۹:۵۶

تداوم حملات موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه/ درخواست فرماندهان صهیونیست از نتانیاهو برای برقراری آتش بس

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۰۹:۴۹

شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: برخی منابع فلسطینی گفتند پس از آنکه شهرک نشینان افراط گرا تهدید کردند امروز به مسجدالاقصی یورش می‌برند، درخواست‌هایی برای حضور فلسطینیان در مسجد الاقصی و دفاع از آن مطرح شده است.

افزایش آمار شهدای فلسطینی به ۱۴۷ نفر
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۰۹:۴۷

خبرنگار الجزیره اعلام کرد از زمان آغاز درگیری‌ها میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان تاکنون ۱۴۷ فلسطینی شهید شده اند که ۴۱ کودک و ۲۳ زن را شامل می‌شود و حدود ۱۱۰۰ فلسطینی نیز زخمی شده اند.

رونمایی سرایا القدس از موشک «قاسم»
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۰۹:۴۴

سختگوی گردان‌های سرایا القدس اعلام کرد این گردان همچنان شگفتی‌های زیادی برای رونمایی دارید یک از این شگفتی‌ها موشک توسعه یافته «قاسم» است که می‌تواند خیلی راحت به «تل‌آویو، عسقلان، سدیروت، اشدود» و تمامی اراضی اشغالی برسد.

نام این موشک برگرفته از سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

تداوم حملات موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه/ درخواست فرماندهان صهیونیست از نتانیاهو برای برقراری آتش بس

خالد مشعل: مقاومت به صهیونیست‌ها اجازه نمی‌دهد از هر راهی امتیاز بدست بیاورد
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۰۹:۳۳

«خالد مشعل»، دبیر سیاسی جنبش حماس در مصاحبه‌ای خطاب به جوانان کرانه باختری گفت: این لحظه‌ی حقیقی است برای انتقام خون عزیزانمان و زمانی است برای انتفاضه و مقابله با اشغالگری».

مشعل افزود: «رژیم صهیونیستی از هر راهی به دنبال کسب امتیاز است، ولی مقاومت این اجازه را به این رژیم نخواهد داد».

دبیر سیاسی حماس خطاب به «محمود عباس»، رئیس جمهور فلسطین گفت: در زمان جنگ کلمات تفرقه آمیز شروع اختلاف و درگیری با خودی‌هاست».

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۰۹:۲۶

خبرنگار الجزیره از به صدا درآمدن آژیر‌های هشدار در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه خبر داد.

این خبرنگار همچنین اعلام کرد شورای امنیتی رژیم صهیونیستی امروز یک‌شنبه در نشستی تحولات جاری در سایه تشدید تنش با فلسطینیان را بررسی خواهد کرد.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد: از ابتدای درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی تاکنون ۵۸۰ زخمی با گلوله جنگی و ساچمه‌ای و گاز اشک‌آور در کرانه باختری  داشته‌ایم.

آمادگی مردم یمن برای برگزاری راهپیمایی همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۰۹:۲۳

کمیته هماهنگ کننده تظاهرات یمن از مردم این کشور خواست عصر دوشنبه (فردا) برای اعلام همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین، در صنعا پایتخت یمن تظاهرات گسترده برپا کنند.

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۰۹:۱۹

شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش گزارش داد: کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی تحولات اوضاع و ادامه درگیری‌ها در نوار غزه امروز تشکیل جلسه می‌دهد.

فرماندهان ارشد رژیم صهیونیستی از مسئولان این رژیم خواستند عملیات نظامی علیه غزه را متوقف کرده و آتش بس اعلام کنند.
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۰۹:۱۱

«بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتس»، وزیر جنگ او در ظاهر خود را متعهد به ادامه حملات می‌دانند، ولی در مذاکراتی که بین فرماندهان ارشد این رژیم و نخست وزیر شکل گرفته است این فرماندهان از نتانیاهو خواستند که از ادامه حملات نظامی دست بردارد.

یک فرمانده نظامی که نخواست نامش فاش شود به این منبع رسانه‌ای گفته است «در صورت استمرار حملات اسرائیل بهای آن را خواهد پرداخت همچنین هیچ‌کس تمایلی به شروع حمله زمینی ندارد، چرا که سیستم دفاعی ما از قدرت حماس در نبرد زمینی هراس دارد».

این مسئول نظامی در ادامه صحبت‌هایش اذعان کرد اثر بخشی حملات به غزه کاهش یافته است.

تصاویر تخریب خیابان‌های اصلی غزه به دلیل حملات هوایی رژیم صهیونیستی در شب گذشته
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۰۸:۴۹

تداوم حملات موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه

تداوم حملات موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه

تداوم حملات موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه

تداوم حملات موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۰۸:۴۶

خبرگزاری فلسطینی شهاب در صفحه کاربری خود در توئیتر از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزلی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه خبر داد.

نیرو‌های امداد شهری غزه یک تن از بازماندگان حمله هوایی صهیونیست‌ها به خانه‌ای در غزه را از زیر آوار بیرون کشیدند.

۴ شهید و ۲۵ زخمی در جدیدترین حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ – ۰۸:۲۸

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد بر اثر حملات جدید رژیم صهیونیستی به غزه ۵ تن شهید و ۴۰ تن دیگر زخمی شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.