تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 فروردین 1402 - 8:02
کد خبر : 96315

ترافیک نوروزی پایتخت با آبگرفتگی بزرگراه آزادگان

ترافیک نوروزی پایتخت با آبگرفتگی بزرگراه آزادگان

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در دومین روز فروردین ماه را اعلام کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص وضعیت ترافیکی دومین روز فروردین ماه سال جدید گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبح چهارشنبه ۲ فروردین ماه صورت پذیرفت، شاهد خلوتی معابر در سطح معابر شهر تهران هستیم.

وی افزود: اما با توجه به بارش نزولات آسمانی و آب‌گرفتگی در برخی از نقاط مخصوصاً بزرگراه آزادگان محدوده بزرگراه آیت‌الله سعیدی شاهد اندکی بار ترافیکی هستیم که توسط پلیس مدیریت می‌شود و از شهروندان خواهشمندیم با توجه به لغزندگی معابر با سرعت مطمئنه تردد نمایند و از هر گونه حرکات مخاطره آمیز، سرعت و سبقت غیرمجاز و… خودداری کنند. قابل ذکر است در ساعات ابتدایی دومین روز بهار در سایر نقاط شهر رفت و آمد خودروها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد هستیم.

سرهنگ مؤمنی بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین است پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت تردد کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

وی گفت: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و می‌بایست با سرعت مجاز و حتی کمتر از آن تردد نمایند و آن همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خود را به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کنند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.