تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1400 - 6:33
کد خبر : 29471

ترافیک نیمه سنگین در محورهای منتهی به بهشت زهرا(س)

ترافیک نیمه سنگین در محورهای منتهی به بهشت زهرا(س)

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در حال حاضر حجم بار ترافیکی در حال حرکت نسبتاً سنگین را در کلیه محورهای به سمت بهشت زهرا(س) داریم.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور با تشریح وضعیت ترافیکی جمعه آخر سال در محدوده بهشت زهرا (س)، اظهار داشت: در جمعه آخر سال نسبت به روز پنجشنبه بار ترافیکی مقداری با تأخیر به سمت بهشت زهرا (س) شروع شد.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: همکاران ما از ساعت چهار صبح در محل‌های مورد نظر مستقر شدند و در حال حاضر وضعیت نسبت به یک ساعت قبل که پیک ترافیک را داشتیم، بهتر است.

وی تصریح کرد: روی پل شهید رجایی، آوینی طرح انجام شده تا بار ترافیک به سمت رجایی جنوب منتقل شود. بار ترافیکی از سه راه باقرشهر تا درب گلدسته را داریم و داخل بلوار حضرت زهرا (س) در قطعات قدیم حجم بار ترافیکی رفت و برگشت در حال حرکت است و در برخی موارد پخش نذورات حجم بار ترافیکی مقطعی ایجاد کرده است.

موسوی‌پور اظهار کرد: در مجموع در قطعات قدیم و جدید حجم بار ترافیکی را در حال حرکت داریم و در حال حاضر وضعیت مناسب است و حجم بار ترافیکی در حال حرکت نسبتاً سنگین را در تمامی محورها به سمت بهشت زهرا (س) را داریم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.