تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 11:58
کد خبر : 105759

خوانساری مطرح کرد؛

تراکنش میلیاردی مردم در مرکز ملی تبادل اطلاعات

تراکنش میلیاردی مردم در مرکز ملی تبادل اطلاعات

دکتر محمد خوانساری به مناسبت سالگرد تاسیس سازمان فناوری اطلاعات ایران پیام تبریکی منتشر کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ دکتر محمد خوانساری، به مناسبت هفتم مهرماه، سالگرد تأسیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، پیامی را با این مضمون منتشر کرد:

«سیزدهمین سالگرد تأسیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در حالی فرا رسیده است که به واسطه دولت الکترونیکی، میلیاردها آمد و رفت مردم به دستگاه‌های دولتی تبدیل به تراکنش‌هایی شده‌اند که در مرکز ملی تبادل اطلاعات مبادله می‌شوند.

امروزه، پنجره ملی خدمات دولت هوشمند با ارائه صدها خدمت، مردم را بی‌نیاز از تبادلات کاغذی کرده است و سکوهای داخلی، هر روز نقش پر رنگ‌تری را در اقتصاد دیجیتال کشور به خود اختصاص می‌دهند.

سازمان فناوری اطلاعات ایران، امروزه با تنظیم‌گری در حوزه فناوری اطلاعات از بخش خصوصی فعال در این حوزه حمایت می‌کند و قادر بوده با اثرگذاری بر روی شاخص‌های توسعه فناوری اطلاعات در استان‌های سراسر کشور، نقش بسزایی را در کاهش شکاف دیجیتالی ایفا کند. امیدوارم زنجیره ارائه خدمات در طول این سیزده سال توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران، بروز تحولات و پیشبرد کاربری فناوری اطلاعات به صورت هر چه گسترده‌تر در زندگی روزمره مردم را به همراه داشته باشد. سالروز تأسیس سازمان فناوری اطلاعات ایران را به کارکنان و کلیه ذی‌نفعان این سازمان در بدنه دولت و بخش خصوصی تبریک می‌گویم و از خداوند متعال یاری می‌خواهم ما را در به انجام رساندن رسالت خطیری که در راستای توسعه و اعتلای فناوری اطلاعات در کشور به عهده گرفته‌ایم، یاری رساند.

منبع: سازمان فناوری اطلاعات ایران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.