تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 10:38
کد خبر : 102158

سرهنگ شریفی؛

تردد در اکثر محورها و بزرگراه‌های پایتخت روان است

تردد در اکثر محورها و بزرگراه‌های پایتخت روان است

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هم اکنون تردد در اکثر محورها و بزرگراه‌های پایتخت روان و بدون مشکل است.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه هفتم مرداد ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال افزایش تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه‌های همت، حکیم، هاشمی، یادگار، سلیمانی، بابایی، امام علی (ع)، باقری، زین الدین، اشرفی و چمران که معمولاً پر ترافیک بوند الان در هر دو مسیر دارای ترافیکی روان و خلوت می‌باشد و در مسیر خیابان آزادی نیز در هر دو مسیر که معمولاً متراکم بود وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: محدوده بزرگراه نواب و ورودی داخل تونل توحید در حال شکل‌گیری و فعلاً خلوت است.

وی بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی که به این دسته از رانندگان توصیه می‌گردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین است پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت تردد کنید.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ شریفی بیان داشت: طرح جناغی‌ها در معابر بزرگراهی در حال اجراست و این طرح به این منظور انجام می‌شود که برخی از رانندگان نمی‌خواهند قوانین را رعایت کنند و قصد دارند زودتر از بقیه رانندگانی که در انتظار ورود به رمپ ها و خروجی‌ها حضوری منظم دارند وارد شوند و به قول معروف زرنگی کنند که تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ، با حضور خود در این مقاطع از این اقدام رانندگان متخلف جلوگیری می‌کنند.

وی از راکبین موتورسیکلت خواست به دلیل انباشت گازهای آلاینده در داخل تونل‌ها و احتمال واژگونی ناگهانی موتورسیکلت به دلیل بیهوشی و تصادفات بدون برخورد، از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری کنند و همواره از کلاه ایمنی و استاندارد جهت ترددهای خود در سطح شهر استفاده کنند.

وی افزود: ترافیک تهران به دلیل دو روز تعطیلی هم اکنون وضعیت ترافیکی کم ترددی را شاهد است و ترافیک در اکثر محورها روان و بدون مشکل گزارش می‌شود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.