تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 6:02
کد خبر : 24837

تزریق واکسن کرونا در ایستگاه‌های منتخب مترو

تزریق واکسن کرونا در ایستگاه‌های منتخب مترو

عبدالله پور گفت: طرح پایش تزریق ۳۰۰ هزار دوز واکسن توسط شهردار تهران در ایستگاه های متروی منتخب کلید خورده است.

به گزارش تیتر داغ:  علی عبدالله پور مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در خصوص آغاز واکسیناسیون کرونا در ایستگاه‌های منتخب مترو اظهار کرد: در حال حاضر دو ایستگاه فعال بنام‌های دروازه دولت و امام خمینی داریم که مسافران می‌توانند به این دو ایستگاه مراجعه و تزریق واکسن را انجام دهند. همچنین سالن ولایت شرکت بهره‌برداری مترو و ایستگاه پالایشگاه به صورت خودرویی، پذیرای همه مسافران برای تزریق واکسن خواهند بود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: طرح پایش تزریق ۳۰۰ هزار دوز واکسن توسط شهردار تهران کلید خورده و تمام سنینی که وزارت بهداشت تایید کرده است می توانند در ایستگاه های مترو واکسن تزریق کنند. خواهش ما این است، مسافرینی که در ایستگاه مترو یا خارج از آن تزریق واکسن را انجام داده‌اند، همچنان شیوه نامه‌ های بهداشتی را در اماکن عمومی مانند واگن‌ها رعایت کنند.

وی افزود: ما همچنین از ورود مسافرینی که بدون ماسک وارد مترو می‌شوند، خودداری می‌کنیم و ماموران ما چه در ایستگاه‌ها و چه در واگن‌ها در صورت مشاهده برخورد جدی می‌کنند و ما کماکان مانند گذشته ضدعفونی واگن‌ها و ایستگاه‌ها در دستور کار خود قرار داده ایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.