تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 - 13:22
کد خبر : 99643

در دیدار نمایندگان مردم با وزیر ارتباطات مطرح شد؛

تسریع در پروژه فیبرنوری در روستاها و شهرها

تسریع در پروژه فیبرنوری در روستاها و شهرها

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: پروژه فیبرنوری برای ارتقای کیفیت ارتباطات در روستاها و شهرها تسریع پیدا می کند.

به گزارش تیتر داغ؛ عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به مشکلات و مسائل مردم در حوزه های انتخابیه این نمایندگان رسیدگی کرد.

در این دیدارها گزارشی از وضعیت روستاهای تحت پوشش اینترنت پرسرعت مناطق حوزه های انتخاباتی این نمایندگان ارائه شد و وزیر ارتباطات درباره برخی از مشکلات و مسائل مطرح شده توسط نمایندگان مردم دستور پیگیری داد.

وی در دیدار با نماینده مردم بوکان، به ۳۴ روستای تحت پوشش قرار گرفته در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: ۴۴ روستای بالای بیست خانوار باقیمانده این شهرستان نیز در سال جاری تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار می گیرند.

زارع پور بیشترین رشد متوسط کشوری در توسعه ارتباطات روستایی را با ۲۲ درصد مربوط به شهرستان بوکان اعلام کرد و گفت: بعد از اتمام ایجاد دسترسی در این روستاها به ارتقای کیفیت ارتباطات نیز پرداخته می شود.

وزیر ارتباطات همچنین در دیدار با نماینده نظنز و بخش قمصر نیز اعلام کرد: ۴۰ روستای بالای بیست خانوار این منطقه نیز به اینترنت پرسرعت متصل شده اند و با توسعه شبکه فیبرنوری، کیفیت ارتباطات در این مناطق نیز بهبود می یابد.

زارع پور در دیدار با نماینده خدابنده زنجان نیز به پوشش اینترنت در ۱۶۳ روستای بالای بیست خانوار این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۱۹ روستای این شهرستان نیز در سال جاری به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل می شوند.

وزیر ارتباطات در این دیدارها به توسعه فیبرنوری از طریق مخابرات و اپراتور دیگری در شهرهای حوزه انتخابیه نمایندگان حاضر برای توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها تاکید کرد.

بر اساس همین گزارش، نماینده شهرستان بوکان با اشاره به خدمات بسیار انجام شده در این شهرستان و توابع آن، گفت: مدیران و خادمان نظام هر چه برای رفع مشکلات و کاستی ها تلاش کنند مردم آن را از کارآمدی نظام و مدیران آن می دانند.

نماینده نطنز و بخش قمصر نیز به انتظارات و توقعات مردم در حوزه فضای مجازی اشاره کرد و با اشاره به کمبودهایی در حوزه پست بانک، از وزیر ارتباطات درخواست رفع این مشکلات را داشت.

نماینده خدابنده زنجان نیز برای تقویت سیگنال های صدا و سیما در این منطقه و رفع مشکل برخی از روستاها برای دسترسی به شبکه های صدا و سیما درخواست پیگیری موضوع را کرد.

منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.