تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 11:28
کد خبر : 108547

پس لرزه‌های اقتصادی حمله به غزه؛

تشدید بحران مالی در رژیم صهیونیستی

تشدید بحران مالی در رژیم صهیونیستی

در سایه تشدید بحران اقتصادی در رژیم صهیونیستی فعالیت‌های تبلیغاتی وزارت خارجه این رژیم به ۳ زبان از جمله فارسی متوقف شد.

به گزارش تیتر داغ؛ وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرده است که تمام فعالیت‌های تبلیغاتی بین المللی این وزارتخانه به سه زبان فارسی، روسی و اسپانیایی به دلیل کمبود بودجه تخصیص یافته به این فعالیت‌ها متوقف شده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از امانوئل نحشون یکی از مسئولان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در جریان نشست پارلمان این رژیم نوشت: فعالیت‌های تبلیغاتی ما در فضای مجازی به سه زبان فارسی، اسپانیایی و روسیه در بحبوحه جنگ کنونی متوقف شده است.

در سند داخلی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی منتشر شده در این روزنامه آمده است: بودجه اختصاص یافته به زبان‌های مذکور به پایان رسیده است و موافقت‌های مالی لازم برای تخصیص بودجه جدید در این خصوص کسب نشده است.

لازم به ذکر است که وزارت دارایی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه فاش کرد که این رژیم از آغاز حمله به غزه، حدود ۳۰ میلیارد شِکِل (۷.۸ میلیارد دلار) بدهی به بار آورده است.

به گفته این وزارتخانه، ۴.۱ میلیارد دلار از این بدهی، اوراق قرضه‌ای است که اکثراً به دلار بوده و در بازارهای بین المللی منتشر شده است.

منبع: الجزیره

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.