تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1402 - 10:40
کد خبر : 115568

تشدید سرکوب‌گری رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

تشدید سرکوب‌گری رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

رژیم صهیونیستی اقدامات سرکوب‌گرانه خود ضد ملت فلسطین در کرانه باختری را با شهادت یک فلسطینی در نابلس و زخمی کردن چند تن دیگر ادامه داد.

به گزارش تیتر داغ؛ خبرنگار الجزیره از حمله نیروهای اشغالگر صهیونیست به رام‌الله در مرکز کرانه باختری خبر داده و اعلام کرد که نظامیان صهیونیست شماری از فلسطینی‌ها از جمله اسرای آزاد شده در این منطقه را بازداشت کردند.

هلال احمر فلسطین هم از زخمی شدن ۳ نفر در شهر طوباس واقع در کرانه باختری در درگیری با نظامیان صهیونیست خبر داد.

گردان‌های القسام اعلام کردند که رزمندگان آن با نظامیان اشغالگر که به شهر طوباس یورش آورده بودند درگیر شده و با بمب‌های دست ساز آنها را هدف قرار دادند.

الجزیره همچنین در کرانه باختری از شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر داد. بامداد امروز منابع فلسطینی از شهادت ۲ فلسطینی در نابلس و نوار غزه به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر خبر دادند. «محمد محمود عید» جوان فلسطینی که چند روز غرب در اثر تیراندازی نیروهای دشمن در نابلس مجروح شده بود امروز بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

همچنین یکی دیگر از فلسطینیانی که در جنایت هفته گذشته اشغالگران در خیابان الرشید غزه مجروح شده بود به شهادت رسید.

درباره مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره هم مسئولان حماس از جمله باسم نعیم، از اعضای دفتر سیاسی این جنبش اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر و دولت آمریکا مانع به نتیجه رسیدن مذاکرات آتش‌بس می‌شوند و مقاومت به شروط خود پایبند است.

سامی ابوزهری، از دیگر رهبران حماس هم تاکید کرد که این جنبش هرگز توافقی که تضمین‌کننده آتش‌بس دائمی و اجرای سایر شروط مقاومت نباشد را نمی‌پذیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.