تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تیر 1401 - 10:34
کد خبر : 34437

تشدید طرح‌ مقابله با قاچاق/ از توقیف ۳۶۵ خودرو تا دستگیری ۶۶۴ نفر

تشدید طرح‌ مقابله با قاچاق/ از توقیف ۳۶۵ خودرو تا دستگیری ۶۶۴ نفر

جانشین قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا، از کشف بیش از ۲ هزار و ۸۵۴ تن انواع کالای اساسی قاچاق و احتکار شده و دستگیری ۶۶۴ متهم طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار سهراب بهرامی اظهار داشت: با عنایت به اینکه سوداگران اقتصادی برای دستیابی به سودهای کلان اقدام به قاچاق و احتکار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم می‌کنند، تشدید اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق، احتکار و اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور در کشور به صورت جدی ادامه دارد.

وی با اشاره به بررسی‌های میدانی از روند فعالیت‌های اقتصادی و نظام عرضه و تقاضای کالاهای اساسی و معیشت محور در کشور افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی طی هفته گذشته با اقدامات تخصصی پلیسی، محل دپو و احتکار کالاهای اساسی و ضروری را شناسایی و با تشکیل ۵ هزار و ۷۶۱ گروه مشترک از ۸ هزار و ۱۵۹ مرکز و انبار نگهداری و توزیع اقلام و کالاهای اساسی بازدید و بازرسی کردند.

جانشین قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازدید و بازرسی از آن‌ها بیش از ۲ هزار و ۸۵۴ تن انواع کالای اساسی از قبیل گوشت قرمز و مرغ، قند و شکر، برنج، گندم و آرد، روغن خوراکی، انواع لوازم خانگی، ۴۴۶ هزار و ۱۸۶ عدد انواع دارو، لوازم یدکی، نهاده‌های دامی و کشاورزی و…، را کشف کردند.

سردار بهرامی با اشاره به اینکه کارشناسان در برآوردهای اولیه ارزش اقلام و کالاهای مکشوفه را ۲ هزار و ۶۸۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این خصوص ۳۶۵ دستگاه خودرو توقیف، ۴۸ باب اماکن مرتبط با این امر پلمب و ۶۶۴ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودروها روانه پارکینگ شدند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.