تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تیر 1401 - 18:15
کد خبر : 33604

تشویقی سگ چیست و چه کاربردی دارد

تشویقی سگ چیست و چه کاربردی دارد

سگ‌ها بهترین دوستان انسان هستند. این حیوانات خانگی وفادار آنقدر زندگی انسان را شیرین کرده‌اند که امروزه تقریبا بیشتر افراد در خانه خود از سگ‌ها به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌کنند. اما در کنار نگهداری، سگ‌ها احتیاج به آموزش نیز دارند، و آموزش نیز احتیاج به مواردی مانند تشویقی است. در این مطلب همراه پت

سگ‌ها بهترین دوستان انسان هستند. این حیوانات خانگی وفادار آنقدر زندگی انسان را شیرین کرده‌اند که امروزه تقریبا بیشتر افراد در خانه خود از سگ‌ها به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌کنند. اما در کنار نگهداری، سگ‌ها احتیاج به آموزش نیز دارند، و آموزش نیز احتیاج به مواردی مانند تشویقی است. در این مطلب همراه پت شاپ ایران زمین باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی مطالب درمورد تشویقی سگ بپردازیم.

تشویقی سگ چیست؟

تشویقی سگ یک مکمل غذایی مبتنی بر غذای خشک سخت برای سگ‌ها در تمامی نژادها است. اگر بخواهیم دقیق‌تر به آن بپردازیم، تشویقی سگ شبیه به غذای میان وعده انسان است و یا شبیه به جایزه‌ای است که زمانی کودک ما کاری را به درستی انجام می‌دهد به او می‌دهیم.

تشویقی‌های سگ معمولا سفت و خشک هستند. بافت خشک و سفت تشویقی به تمیز کردن دندان‌های سگ کمک می کند و به صورت کلی تاثیر مثبتی بر روی سلامت سگ‌ها دارد. این تشویقی‌ها در انواع و اشکال مختلف در پت شاپ ایران زمین وجود دارند.

تشویقی سگ چیست و چه کاربردی دارد

کاربرد تشویقی سگ چیست؟

قطعا برای افرادی که به تازگی سرپرستی یک سگ را برعهده گرفته‌اند سوال پیش می‌آید که کاربرد تشویقی سگ در چیست و چه مواقعی می‌توان از آن استفاده کرد. در این قسمت با پت شاپ ایران زمین همراه باشید تا به کاربرد تشویقی سگ به صورت اختصاصی بپردازیم.

  • به هنگام آموزش

کلید آموزش یادگیری محل ادرار و مدفوع سگ صد در صد یک تشویقی بی‌نظیر است. (البته صبر و آموزش مثبت نیز در این راستا حضور دارد). از آنجایی که یادگیری برخی از رفتارها سخت‌تر از رفتارهای دیگر است و ممکن است در یک جلسه از مقدار زیادی تشویقی استفاده کنید، برای جلسات بسیار طولانی، خوراکی‌ها را به قطعات کوچکتر برش دهید تا بتوانید تعداد زیادی از تشویقی‌ها را داشته باشید.

  • به هنگام تنها گذاشتنشان در خانه

مشغول نگه داشتن سگ خود در زمانی که دور هستید، راهی عالی برای کاهش اضطراب جدایی است. یک تشویقی استخوانی خریداری کرده و زمانی قصد دارید تا چندین ساعت را دور از خانه بگذرانید، آن را در اختیار سگ خود بگذارید. در نظر داشته باشید که تشویقی‌هایی که بافت نرم دارند در این طور مواقع مناسب نیستند زیرا در ساعات اول خرد شده و نمی‌تواند سگ شما را سرگرم کند.

  • برای ارتقا سلامت سگ

همه حیوانات برای حفظ سلامت و قوی ماندن نیازهای غذایی دارند. تشویقی‌ها راهی عالی برای سالم نگهداشتن سگ است و درصد بالایی از ویتامین‌های مورد نیاز آن‌ها را تامین می‌کند. هم‌چنین تشویقی‌ها به درمان نفخ شکم و مشکلات گوارشی سگ نیز می‌انجامد.

 

تفاوت بین غذای سگ و تشویقی سگ چیست؟

بین غذای سگ و تشویقی سگ تفاوت‌ها بسیاری وجود دارد که برخی از افراد این تفاوت‌ها را نمی‌دانند و وعده‌ها غذایی سگ‌ها را با تشویقی‌ها پر می‌کنند که این موضوع می‌تواند ضربه‌ای شدید به سلامت سگ وارد کند. شکی در این که تشویقی‌ها برای سگ‌ها بسیار مفید هستند وجود ندارد اما این مواد غذایی به هیچ عنوان نمی‌توانند جای وعده اصلی غذا را بگیرند زیرا کالری مورد نیاز بدن سگ را تامین نمی‌کنند و زیاد از حد استفاده کردن از آن‌ها نیز مشکلاتی را برای سگ به وجود می‌آورد. پس تشویقی را تنها به هنگام مواردی که اشاره کردیم و یا به عنوان یک میان وعده استفاده کنید و اگر سوالی تخصصی‌تر در این زمینه داشتید می‌توانید از کارشناسان مطرح پت شاپ ایران زمین کمک بگیرید.

علت محبوبیت تشویقی برای سگ‌ ها چیست؟

قطعا تا به امروز بارها مشاهده کرده‌اید که سگ‌ها برای تشویقی تا چه اندازه سر و دست می‌شکنند و اگر تشویقی را ببیند تمامی دستورات شما را انجام می‌دهند. علت محبوبیت تشویقی در بین سگ‌ها، طعم و بافت آن است. غریضه سگ به این صورت است که پس از شکار در کنار گوشت شکار از استخوان او نیز استفاده کند. بافت سخت تشویقی برای او مانند استخوان شکار است. در کنار بافت، طعم بی نظیری که دارد می‌تواند کاملا برای او صحنه شکار را رقم بزن. به همین دلیل بسیاری از سگ‌ها زمانی که تشویقی را مشاهده می‌کنند، انگار بهشت را در دستان شما دیده‌اند!

هم‌چنین برخلاف میان وعده‌هایی که در بین غذای انسان‌ها وجود دارد و تنها برای زمان کمی آن‌ها را سیر نگه می‌دارد، در اکثر موارد، تشویقی سگ از نظر تغذیه‌ای بسیار خوب است و دارای ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز سگ است. بنابراین، آنها به پر کردن شکم سگ کمک می‌کنند، به او احساس سیری می‌دهند و در نهایت به سلامت و تندرستی آنها کمک می‌کنند. هم‌چنین، سگ‌ها از خوردن تشویقی لذت می‌برند، زیرا خوردن آن‌ها می‌تواند سرگرم‌کننده باشد.

تشویقی سگ چیست و چه کاربردی دارد

چگونه اقدام به خریداری کردن تشویقی سگ کنیم؟

برای خرید تشویقی سگ می‌توانید به راحتی از پت شاپ ایران زمین کمک گرفته و بهترین تشویقی را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید. تشویقی سگ تریکسی و دیگر برندهای مطرح دیگر تماما در پت شاپ ایران زمین وجود دارند که شما می‌توانید آن‌ها را در تعداد مورد نظر سفارش داده و در محل مورد نظر تحویل بگیرید. به هنگام خریداری کردن تشویقی سگ، کارشناسان مطرح پت شاپ ایران زمین به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما درمورد تشویقی سگ دلبندتان است.

سخن آخر

مهم‌ترین مرحله به هنگام آموزش سگ‌ها، استفاده از تشویقی‌ها است. تشویقی‌ها می‌توانند مواد مغذی و ویتامین‌های مورد نیاز بدن سگ را تامین کنند و به سلامت پت شما کمک شایانی کنند. شما می‌توانید به راحتی از طریق پت شاپ ایران زمین اقدام به خریداری کردن تشویقی سگ مانند تشویقی سگ تریکسی با قیمتی بسیار مناسب کنید و برای یک آموزش راحت به سگ‌هایتان خود را آماده کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.