تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1399 - 5:45
کد خبر : 12853

تشکیل باشگاه تحریمی‌ها به اقتصاد کشور کمک می‌کند

تشکیل باشگاه تحریمی‌ها به اقتصاد کشور کمک می‌کند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی ها به تبادل همکاری کشورهای تحریمی به ویژه در زمینه اقتصادی کمک می کند.

به گزارش تیتر داغ؛ محمدرضا پورابراهیمی  درباره تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها در مجلس گفت: تشکیل این کمیسیون می‌تواند کمک کند تا ساختاری را در دنیا ایجاد کنیم که کشورهایی که مورد تحریم قرار گرفته‌اند، با یکدیگر همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها قطعاً مؤثر است، افزود: روش‌هایی در دنیا وجود دارد که کشورها می‌توانند به راحتی و با توافقی که با یکدیگر برقرار می‌کنند، بخشی از ظرفیت‌های خودشان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها نیز در این راستا است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به اشتراک گذاری ظرفیت‌های کشورهایی که مورد تحریم قرار گرفته‌اند، می‌تواند به اقتصاد این کشورها کمک کند و ما هم قطعاً از این منظر می‌توانیم پیشرفت‌هایی در زمینه اقتصادی داشته باشیم.

پورابراهیمی بیان کرد: تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها یک ظرفیت بزرگ است و کشورهای تحریمی از این طریق می‌توانند به تبادل همکاری با یکدیگر بپردازند و تأثیرات بسیار خوبی دارد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.