تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 13:36
کد خبر : 109659

تصاویر نشست خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)

تصاویر نشست خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)
نشست خبری بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، پيرامون بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، با حضور دکتر فرهاد قائمیان رئیس جشنواره و مرتضی سعیدی زاده مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. 

تیتر داغ: نشست خبری بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، پیرامون بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، با حضور دکتر فرهاد قائمیان رئیس جشنواره، مرتضی سعیدی زاده مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، جمعی از مدیران و اصحاب رسانه، در سالن غدیر ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مرتضی سعیدی ‌زاده مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) 

مرتضی سعیدی ‌زاده، مدیر عامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، در این نشست خبری گفت: امسال در صدد این هستیم که بتوانیم تحولی جدید در این بنیاد داشته باشیم؛ در دوره مدیریت جدید در تلاش بودیم که جشنواره فرهنگ رضوی را در گستره جغرافیایی کشور به صورت جدی و یک جریان خاص پیگیری کنیم تا از این طریق بتوانیم فرهنگ رضوی را در ‌کشور ترویج بدهیم.

جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)

جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، هر ساله در شب میلاد علی‌ بن‌ موسی‌الرضا، در استان های گوناگون ایران و همچنین در چندین کشور مختلف برگزار می‌ شود.

این جشنواره در رشته‌های مقاله، نمایشنامه یا فیلمنامه، نمایش‌های تولید شده، داستان، آثار تجسمی، کتاب، متون ادبی، شعر، اثر مطبوعاتی، دیجیتال و اثر رادیویی و تلویزیونی برگزار می‌شود.

گفتنی است، در پایان این نشست خبری، از پوستر بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، با حضور مدیران، عکاسان و خبرنگاران رونمایی شد.

عکس و خبر: کوروش جم

تصاویر نشست خبری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.