تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 14:49
کد خبر : 108334

تصاویر نشست خبری صمیمانه حجت‌الاسلام محمدحسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اصحاب رسانه

تصاویر نشست خبری صمیمانه حجت‌الاسلام محمدحسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اصحاب رسانه
در نشست خبری صمیمانه حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، رویکردهای گوناگون ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در دوره جدید تشریح گردید.

تیتر داغ: نشست خبری صمیمانه حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، صبح امروز شنبه ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲، با حضور با اصحاب رسانه، در سالن جلسات ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، در این نشست صمیمانه گفت: رویکرد ما در بحث عفاف و حجاب، تاکید بر ریشه تاریخی مذهبی و ملی ایران است؛ ما سابقه طولانی در عفاف و حجاب داریم که با ورود اسلام به این موضوع غنای بیشتری وارد شد. در واقع عفاف و حیا در ذات زنان ایران زمین است.

بنا به این گزارش، در نشست خبری صمیمانه حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، رویکردهای گوناگون ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در دوره جدید تشریح گردید.

گفتنی است، در بخش پایانی این نشست خبری صمیمانه، خبرنگاران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و دبیر ستاد امر به معروف نیز در ادامه به تشریح مباحث مطرح شده پرداخت.

خبرنگار: کوروش جم

تصاویر نشست خبری صمیمانه

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.