تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 12:27
کد خبر : 111335

تصاویر نشست خبری یازدهمین نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته «ایران ساخت»

تصاویر نشست خبری یازدهمین نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته «ایران ساخت»
به منظور بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی و حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان در زمینه‌ ساخت تجهیزات و تولید مواد آزمایشگاهی و کاهش وابستگی آزمایشگاه‌ها به تجهیزات و مواد وارداتی، نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران‌ساخت برگزار می‌شود.

تیتر داغ: نشست خبری یازدهمین نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته «ایران ساخت»، ظهر امروز شنبه ٩ دی ماه ١۴٠٢، با حضور دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، جواد مشایخ معاون توسعه اقتصاد دانش ­بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جمعی از اصحاب رسانه، در سالن جلسات معاونت علمی، فناوری و‌ اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.

دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری

جواد مشایخ معاون توسعه اقتصاد دانش ­بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

جواد مشایخ، جواد مشایخ، معاون توسعه اقتصاد دانش ­بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در این نشست خبری گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از سال ۱۳۹۲ تاکنون نسبت به برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت اقدام کرده است. هدف از برپایی این نمایشگاه، کاهش وابستگی آزمایشگاه ها به تجهیزات و مواد وارداتی و همچنین ارتقای توانمندی تولید کنندگان داخلی و حمایت از شرکت های دانش بنیان در زمینه ساخت و تولید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی است.

بنا به این گزارش، یازدهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی «ایران‌ساخت»، در ۱۴ بخش موضوعی به منظور عرضه محصولات و خدمات فناورانه ایران‌ساخت برگزار می‌شود.

«نفت و پتروشیمی»، «برق»، «الکترونیک و نرم‌افزار»، «عمران و ساختمان»، «مکانیک»، «شیمی و متالورژی»، «کشاورزی و محیط‌زیست»، «فیزیک پایه»، «تجهیزات عمومی آزمایشگاهی»، «مواد آزمایشگاهی»، «مهندسی پزشکی و زیست مواد»، «تجهیزات آزمون صنعتی»، «خدمات کالیبراسیون» و «تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی مدارس»، محورهای برگزاری این رویداد است.

این گزارش می افزاید، به منظور بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی و حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان در زمینه‌ ساخت تجهیزات و تولید مواد آزمایشگاهی و کاهش وابستگی آزمایشگاه‌ها به تجهیزات و مواد وارداتی، نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران‌ساخت، از ۱۲ تا ۱۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

گفتنی است، یازدهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، به مدت ۴ روز، از تاریخ ١٢ تا ١۵ دی ماه ١۴٠٢ و ساعت بازدید ٨ صبح تا ١۶ عصر، در سالن های میلاد(۳۱)، خلیج فارس ۴۴ و ۴۰، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران می‌شود.

عکس و خبر: کوروش جم

تصاویر نشست خبری

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.