تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 - 11:19
کد خبر : 113705

تصویری از تیم ملی فوتبال «شگفتی‌ساز» ایران که تاکنون ندیده‌اید

تصویری از تیم ملی فوتبال «شگفتی‌ساز» ایران که تاکنون ندیده‌اید

مرحوم پرویز دهداری پس از کناره گیری ۱۴ بازیکن از تیم ملی فوتبال ایران، نفرات جدیدی را جایگزین آنها کرد که به گفته خودش ۲۲ بازیکن بسیجی برای موفقیت ایران بودند.

به گزارش تیتر داغ؛ پس از آنکه تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های آسیایی به میزبانی سئول نتایج قابل قبولی نگرفت و اختلافات شدیدی بین بازیکنان و کادر فنی به وجود آمد، ۱۴ بازیکن در برگشت به ایران نامه کناره گیری از این تیم را امضا و رسانه‌ای کردند.

بعد از آن مرحوم پرویز دهداری که هدایت تیم ملی را برعهده داشت برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی بازیکنانی را از زمین‌های خاکی و تیم‌های گمنام به تیم ملی دعوت کرد که اکثر آنها برای اولین بار پیراهن تیم ملی را برتن می‌کردند.

ماجرای این اتفاقات در فیلم «پرویزخان» به تصویر کشیده شده و قرار است در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید. تیمی که پرویز دهداری به قطر برد تا با تیم ملی کویت در مرحله مقدماتی بازی کند شامل بازیکنانی بود که بعدها به ستون‌ها و ستاره‌های اصلی تیم ملی تبدیل شدند.

تصویری از تیم ملی فوتبال «شگفتی‌ساز» ایران که تاکنون ندیده‌اید
تصویری از تیم ملی ایران در فیلم پرویزخان که بازیگران به جای بازیکنان استفاده شده‌اند

در این فیلم ماجرای مخالفت‌های اعضای کمیسیون ورزش مجلس و رئیس سازمان تربیت بدنی وقت با ادامه فعالیت پرویز دهداری در تیم ملی و حمایت رئیس فدراسیون از او و سفر به قطر و اتفاقات حاشیه‌ای آن به تصویر کشیده شده است. ضمن اینکه مخالفت و کارشنکنی چند بازیکن هم به نمایش درآمده که قطعاً جنجالی خواهد شد و واکنش‌هایی را به همراه خواهد داشت.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.