تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1402 - 12:41
کد خبر : 115331

تعلیق خرید تسلیحاتی کلمبیا از رژیم صهیونیستی

تعلیق خرید تسلیحاتی کلمبیا از رژیم صهیونیستی

رییس جمهور کلمبیا پس از کشتار آوارگان فلسطینی در خیابان الرشید در شهر غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی، تمامی معامله های خرید سلاح از این رژیم را تعلیق کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ رییس جمهوری کلمبیا از تعلیق همه قراردادهای خرید تسلیحاتی از رژیم صهیونیستی در اعتراض به کشتار مردم غزه خبر داد.

بر اساس این گزارش، گوستاو پترو رییس جمهور کلمبیا از تعلیق همه قراردادها و معامله های خرید تسلیحات از رژیم صهیونیستی پس از کشتار دهها فلسطینی هنگام دریافت کمک های بشردوستانه در شمال غزه خبر داد.

وی افزود: هنگامی که بیش از ۱۰۰ فلسطینی به دنبال غذا بودند به دست بنیامین نتانیاهو کشته شدند و این ما را یاد هولوکاست می اندازد. دنیا باید نتانیاهو را تحریم کند و کلمبیا همه معامله های خرید سلاح از تل آویو را تعلیق کرد.

پترو پیشتر نیز با انتقاد از عادت رژیم صهیونیستی به بمباران کودکان اعلام کرد که مردم فلسطین یکی از بدترین بی‌عدالتی‌ها در جهان معاصر را تجربه می‌کنند و (رژیم) اسرائیل باید سیاست اشغالگری را کنار بگذارد.

پیش از این نیز امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه نیز به بمباران آوارگان فلسطینی در صف غذا و هنگام دریافت کمک‌های بشردوستانه واکنش نشان داد و اعلام کرد: وضعیت غزه غم انگیز است و غیرنظامیان باید محافظت شوند و باید فوراً آتش بس برقرار شود تا امکان توزیع کمک‌های بشردوستانه فراهم شود. ما نارضایتی عمیق خود را از تصاویری که از غزه به دست آمده است و در آنجا غیرنظامیان توسط سربازان اسراییلی هدف قرار گرفتند، ابراز می‌کنیم.

منبع: النشره

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.