تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1402 - 10:52
کد خبر : 104615

تعمیر هارد موبایل هواوی

تعمیر هارد موبایل هواوی

موبایل هواوی یکی از باکیفیت ترین محصولات الکترونیکی بوده که با قیمت های بسیار مناسبی عرضه می شود. اگر گوشی هواوی خریداری کرده اید و قصد آموزش تعویض هارد موبایل هواوی را دارید، تا آخر همراه ما باشید و در صورت تعمیر موبایل هواوی نیز می توانید به وب سایت آنی تعمیر که تخصصی دیرینه در

موبایل هواوی یکی از باکیفیت ترین محصولات الکترونیکی بوده که با قیمت های بسیار مناسبی عرضه می شود. اگر گوشی هواوی خریداری کرده اید و قصد آموزش تعویض هارد موبایل هواوی را دارید، تا آخر همراه ما باشید و در صورت تعمیر موبایل هواوی نیز می توانید به وب سایت آنی تعمیر که تخصصی دیرینه در این زمینه دارد مراجعه فرمایید.

هارد موبایل چیست؟

هارد موبایل در واقع یک قطعه الکترونیکی بوده که نقش مهم و حیاتی در ذخیره اطلاعات درون گوشی دارد. اطلاعات به صورت بلند مدت در هارد گوشی ذخیره شده و با ریستارت یا خاموش کردن گوشی از بین نمی رود. در ادامه انواع هارد مناسب موبایل و تعویض هارد موبایل هواوی می پردازیم.

تعمیر یا تعویض هارد موبایل هواوی

اگر هارد گوشی شما دچار ایراد و مشکل شده، در اولین قدم برای بکاپ گیری از اطلاعات و تعمیر آن به نمایندگی ها یا تعمیرکاران معتبری مراجعه نمایید. اگر امکان بازگرداندن اطلاعات یا تعمیر هارد وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض هارد موبایل هواوی نمایید. در مجموعه آنی تعمیر هارد اورجینال و مناسب با مشخصات گوشی شما نصب و پیکربندی می شود.

در نظر داشته باشید حافظه رم در انواع گوشی طراحی شده است که رم گوشی نیز وظیفه خواندن، نوشتن و ذخیره اطلاعات را بر عهده دارد . رم ها نمی توانند اطلاعات را به میزان طولانی نگهداری نماید. پس از خاموش شدن یا ریستارت گوشی اطلاعات از بین می رود. منطقی ترین روش ممکن نگه داری اطلاعات و ذخیره آن در هارد گوشی است.

 

فرایند تعمیر گوشی و تعویض هارد موبایل هواوی

برای تغییر یا عوض کردن هارد موبایل هواوی، نیاز به تخصص بسیاری وجود دارد. اگر تعمیرکار مربوطه تجربه ی کافی در انجام فرآیند تعویض هارد نداشته باشد، ممکن است به قسمت های دیگر گوشی نیز آسیب وارد شود. به دلیل اینکه هارد گوشی معیوب است، امکان استخراج اطلاعات در گوشی وجود ندارد که باید با استفاده از دستگاه های دیگر اطلاعات و کاپ گیری شود.

در برخی مواقع هارد گوشی معیوب نبوده و فقط با تعویض کردن آی سی و تجهیزات جانبی مورد نیاز می توانید از هارد خود دوباره استفاده نمایید. در نتیجه نیازی به تعویض هارد موبایل هواوی نخواهید داشت. در زمان خرید نیز سعی کنید نوع هارد اورجینال با توجه به نوع گوشی خود نمایید.

 

تعرفه های تعمیر هارد و بررسی گوشی

هزینه تعمیر یا تعویض هارد موبایل هواوی، بر اساس نوع گوشی و تشخیص آسیب های وارد شده ارائه می شود. شما باید برای تشخیص و عیب یابی به مراکز تعمیر گوشی موبایل هواوی مراجعه کرده تا ضمن بررسی، از تعرفه های تعمیر آن نیز اطلاع داشته باشید. در نظر داشته باشید تمام تعرفه ها به صورت شفاف برای مشتریان ارائه می شود.

انواع هارد بر اساس برند گوشی

برای اغلب گوشی های هوشمند از جمله گوشی هواوی از نوع حافظه مولتی مدیا کارت استفاده می شود. این نوع هارد ها بر روی تبلت ها نیز قابل نصب و استفاده است. در این سری از هارد ها ذخیره اطلاعات در فرمت های اختصاصی انجام می ‌شود که بوت کردن گوشی و راه اندازی آن نیز به آسان ترین شکل ممکن انجام می شود.

هنگام نصب نرم افزار های مختلف باید مراقب بدافزار ها و نرم افزارهای تخریب‌کننده باشید. در صورت نصب، در یک لحظه هارد و قسمت های دیگر گوشی شما از بین می روند و دیگر قابل استفاده نخواهد بود و نیاز به تعویض هارد موبایل هواوی خواهید داشت.

هارد سوخته چیست؟

اگر هارد از نظر الکترونیکی آسیب دیده و قابل استفاده نباشد، به آن هارد سوخته می گویند. اغلب به دلیل نوسانات برق، هارد گوشی سوخته و می تواند به آی سی کنترل یا برد گوشی نیز آسیب برساند. هارد شما اگر سالم باشد، با بررسی و تست گوشی قابل تعمیر خواهد بود. اگر هارد شما از نظر الکترونیکی سوخته باشد، قابل تعمیر نیست و باید تعویض نمایید.

موارد مهم قبل از تعویض هارد موبایل هواوی

اگر متوجه معیوب بودن هارد خود هستید، به هیچ وجه بازی های سنگین و گرافیک بر روی گوشی انجام ندهید. در زمان شارژ گوشی آن را ریستارت نکنید. از ورود رطوبت و آب به داخل گوشی خودداری نمایید. در زمانی که باتری کمتر از ۲۰ درصد است، حتی المقدور از گوشی استفاده نکرده و آن را ریست فکتوری نکنید.

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.