تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1402 - 11:23
کد خبر : 109461

با حضور معاون وزیر ارتباطات؛

تفاهم‌نامه اجرای پروژه فیبرنوری در ۱۱ شهر استان اصفهان امضا شد

تفاهم‌نامه اجرای پروژه فیبرنوری در ۱۱ شهر استان اصفهان امضا شد

تفاهم‌نامه اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای ۱۱ شهر استان اصفهان، میان شهرداری‌ها و اپراتور ابلاغی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی امضا شد.

به گزارش تیتر داغ؛ با حضور علی اصغر انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات، مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، جعفر مطلب زاده، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، شهرداران ۱۱ شهر و جمعی از مسئولان استان اصفهان، قرارداد شروع عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ۱۱ شهر استان منعقد شد.

انصاری معاون وزیر ارتباطات در این جلسه با بیان اینکه پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، اساس توسعه دیجیتال کشور به شمار می‌رود، گفت: این پروژه از مهمترین پروژه‌های زیرساختی و اولویت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محسوب می‌شود.

مطلب زاده مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان نیز تصریح کرد: پروژه FTTH در هفت شهر بهارستان، مبارکه، فولادشهر، مجلسی، خوانسار، گلپایگان و همچنین شهر داران در استان اصفهان شروع شده و تا کنون بیش از ۲۱۶ هزار متر حفاری توسط اپراتورهای فناپ و آسیاتک داشته‌ایم.

در ادامه شهرداران شهرهای شهرضا، فلاورجان، زیباشهر، طالخونچه، حبیب آباد، حسن آباد کمشچه، جوزدان، رضوانشهر، اشترجان و ده سرخ تفاهمنامه شروع پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکارها را با اپراتورهای ابلاغی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی امضا کردند.

استان اصفهان ۱۱۴ شهر با جمعیتی بیش از ۴.۵ میلیون نفر دارد که ۸۸ درصد جمعیت کل استان را تشکیل می‌دهد.

استان اصفهان با ۵،۱ میلیون جمعیت از نظر وسعت ششمین و از نظر جمعیت سومین استان کشور به شمار می‌رود و رتبه نخست شهرنشینی در کشور را دارد.

منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.