تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 3:39
کد خبر : 26706

تقابل جذاب مجیدی و منصوریان در آبادان / یحیی به دنبال پیروزی قبل از دربی

تقابل جذاب مجیدی و منصوریان در آبادان / یحیی به دنبال پیروزی قبل از دربی

بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با انجام ۸ دیدار در روز‌های دوشنبه و سه شنبه در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شوند.

به گزارش تیتر داغ:هشت دیدار هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در روز‌های دوشنبه و سه شنبه برگزار می‌شوند و تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود و تیم استقلال نیز به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می‌رود.

صنعت نفت آبادان- استقلال/ روز دوشنبه ساعت ۱۶

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته گذشته برابر سرخپوشان پایتخت شکست خورد و اکنون با ۴ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان منصوریان به ۳ امتیاز بازی با استقلال نیاز مبرم دارند تا وضعیت خود را در جدول رده بندی سر و سامان بدهند. آن‌ها قصد دارند با پیروزی برابر آبی پوشان پایتخت شکست هفته قبل را جبران کنند، اما کار سختی برابر استقلالی‌ها دارند.

حسن بیت‌سعید، فرزاد جعفری، محمود مطلق‌زاده، حسین ساکی و رضا جبیره بازیکنان مصدوم صنعت نفت هستند که مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارند، اما به بازی این هفته مقابل استقلال تهران نمی‌رسند.

تقابل جذاب مجیدی و منصوریان در آبادان / یحیی به دنبال پیروزی قبل از دربی

در آن طرف، تیم فوتبال استقلال در ۳ هفته متوالی برابر حریفان خود به نتیجه تساوی دست یافته است، به همین علت این تیم قصد دارد با برتری برابر تیم صنعت نفت آبادان نوار تساوی‌های خود را قطع کند.

آبی پوشان پایتخت هفته گذشته به علت ندادن ضمانت بانکی به سازمان لیگ نتوانستند از کوین یامگا و رودی ژستد ۲ بازیکن خارجی خود استفاده کنند، اما گفته می‌شود توافقاتی بین طرفین صورت گرفته و این ۲ بازیکن خارجی می‌توانند در بازی روز دوشنبه به زمین مسابقه بروند.

شاگردان مجیدی بعد از این بازی باید به مصاف پرسپولیس رقیب دیرینه خود بروند به همین علت این احتمال وجود دارد که آن‌ها بازی محتاطانه‌ای برابر حریف آبادانی خود در دستور کار قرار بدهند تا برای بازی با سرخپوشان پایتخت مشکلی نداشته باشند.

علیرضا منصوریان سابقه سرمربیگری در استقلال را دارد به همین علت او با نحوه بازی این تیم آشنا است و همین موضوع می‌تواند برای آبی پوشان دردسر ساز شود.

جدال فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان مربیان استقلالی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

تقابل جذاب مجیدی و منصوریان در آبادان / یحیی به دنبال پیروزی قبل از دربی

پرسپولیس- نفت مسجد سلیمان/ روز دوشنبه ساعت ۱۸

هفته گذشته تیم فوتبال پرسپولیس بعد از چند هفته توانست رنگ برد را ببیند و با پیروزی برابرتیم صنعت نفت آبادان به رتبه چهارم صعود کند.

شاگردان گل محمدی قصد دارند با بردن تیم نفت مسجد سلیمان به روند رو به رشد خود ادامه بدهند و در جمع بالانشینان لیگ برتر فوتبال قرار بگیرند.

سرخپوشان پایتخت با مشکلات زیادی مواجه هستند و هنوز پرداخت طلب کالدرون به طور کامل انجام نشده تا پنجره نقل و انتقالاتی شان باز شود و قرارداد ۲ بازیکن تاجیکی خود را ثبت کنند. علاوه بر این، وضعیت مدیرعامل و کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس هم هنوز مشخص نشده است.

سید جلال حسینی و احسان پهلوان دچار مصدومیت هستند و به احتمال زیاد به این بازی نمی‌رسند.

پرسپولیسی‌ها بعد از این بازی به مصاف آبی پوشان پایتخت می‌روند به همین علت این احتمال وجود دارد که سرخپوشان با احتیاط برابر نفت مسجد سلیمان بازی کنند تا با نفرات کامل در دربی پایتخت حاضر شوند.

در آن طرف، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هفته گذشته برابر تیم آلومینیوم اراک شکست خورد تا با کسب ۵ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار بگیرد. این تیم جنوبی در وضعیت بحرانی قرار دارد و به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد تا وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد، اما کار سختی برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال دارد.

کرار جاسم و علی دغاغله بازیکنان نفت مسجد سلیمان به علت مصدومیت به صورت اختصاصی تمرین می‌کنند و حضورشان در بازی با پرسپولیس قطعی نیست. البته کادر پزشکی این تیم جنوبی در تلاش است این ۲ بازیکن را برای دیدار روز دوشنبه آماده کند.

تقابل جذاب مجیدی و منصوریان در آبادان / یحیی به دنبال پیروزی قبل از دربی

سپاهان- نساجی مازندران/ روز دوشنبه ساعت ۱۶

تیم فوتبال سپاهان با وجود اینکه هفته گذشته برابر تیم تراکتور متوقف شد، اما همچنان با ۱۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

طلایی پوشان اصفهانی قصد دارند با برتری برابر تیم نساجی مازندران فاصله خود را با رقبای پر قدرتشان افزایش بدهند و صدرنشینی خود را در جدول رده بندی تثبیت کنند.

در آن طرف، تیم فوتبال نساجی مازندران برابر تیم پیکان مساوی شد و با ۶ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

شاگردان الهامی قصد دارند دست پر اصفهان را ترک کنند، اما کار سختی در نصف جهان پیش رو دارند.

تیم فوتبال نساجی به علت زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه وطنی در ورزشگاه شهدای ساری میزبان حریفان خود است، اما چمن این استادیوم هم شرایط خوبی ندارد و قرار است این تیم شمالی در استادیوم دیگری به مصاف حریفان خود برود.

تقابل جذاب مجیدی و منصوریان در آبادان / یحیی به دنبال پیروزی قبل از دربی

پیکان- گل گهر سیرجان/ روز دوشنبه ساعت ۱۵

تیم فوتبال پیکان هفته گذشته برابر نساجی به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت و با کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

شاگردان مجتبی حسینی قصد دارند با برتری برابر تیم گل گهر وضعیت خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند، اما کار سختی برابر حریف سیرجانی خود دارند.

در آن طرف، تیم فوتبال گل گهر سیرجان هفته گذشته در ورزشگاه آزادی توانست تیم استقلال را متوقف کند و با ۱۰ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

شاگردان قلعه نویی قصد دارند با برتری برابر تیم پیکان دست پر به سیرجان برگردند تا در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرند.

تقابل جذاب مجیدی و منصوریان در آبادان / یحیی به دنبال پیروزی قبل از دربی

مس رفسنجان- هوادار/ روز دوشنبه ساعت ۱۶

تیم فوتبال مس رفسنجان هفته گذشته با برتری برابر تیم نفت مسجد سلیمان و کسب ۸ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان ربیعی قصد دارند با برتری برابر تیم هوادار رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

در آن طرف، تیم هوادار هفته گذشته برابر تیم آلومینیوم اراک متوقف شد و با ۴ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد. این تیم وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارد و به ۳ امتیاز بازی با مس رفسنجان نیاز مبرم دارد تا از انتهای جدول جدا شود.

تقابل جذاب مجیدی و منصوریان در آبادان / یحیی به دنبال پیروزی قبل از دربی

پدیده مشهد- فجرشهید سپاسی/ روز سه شنبه ساعت ۱۵

تیم فوتبال پدیده مشهد در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و تاکنون رنگ برد را ندیده است. این تیم مشهدی هفته گذشته در یک بازی جنجالی برابر تراکتور نتیجه بازی را واگذار کرد تا با یک امتیاز در انتهای جدول قرار بگیرد.

میثاقیان با وجود ناکامی تیمش در لیگ برتر فوتبال همچنان از سوی مدیران باشگاه پدیده حمایت می‌شود، اما باید دید صبر حمیداوی مالک باشگاه چه زمانی لبریز می‌شود؟

در آن طرف، تیم فجر شهید سپاسی هفته گذشته برابر تیم سپاهان شکست خورد و با ۷ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

تیم فجر شهید سپاسی قصد دارد با برتری برابر تیم پدیده جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد و به نظر می‌رسد کار سختی در مشهد ندارد.

تقابل جذاب مجیدی و منصوریان در آبادان / یحیی به دنبال پیروزی قبل از دربی

آلومینیوم اراک- ذوب آهن/ روز سه شنبه ساعت ۱۵

تیم فوتبال آلومینیوم اراک هفته گذشته برابر تیم هوادار به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت و با ۱۲ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

شاگردان خطیبی قصد دارند با برتری برابر تیم ذوب آهن روند رو به رشد خود را ادامه بدهند و همچنان در جمع بالانشینان لیگ برتر فوتبال بمانند.

در آن طرف، تیم ذوب آهن هفته گذشته مقابل تیم فولاد شکست خورد و با ۹ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این تیم اصفهانی قصد دارد با برتری برابر تیم آلومینیوم دست پر به اصفهان برگردد، اما کار سختی برابر تیم با انگیزه آلومینیوم دارد.

تقابل جذاب مجیدی و منصوریان در آبادان / یحیی به دنبال پیروزی قبل از دربی

فولاد- تراکتور/ روز سه شنبه ساعت ۱۶

تیم فوتبال فولاد هفته گذشته برابر تیم ذوب آهن به برتری دست یافت تا با ۱۰ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت.

شاگردان نکونام قصد دارد با کسب ۳ امتیاز بازی برابر تیم تراکتور رتبه خود را در جدول رده بندی افزایش بدهند.

در آن طرف، تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته در دقایق پایانی بازی توانست با یک گل از سد تیم پدیده مشهد عبور کند و با ۷ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت.

شاگردان سولدو می‌خواهند با پیروزی برابر تیم فولاد وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند، اما کار سختی پیش رو دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.