تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1402 - 15:43
کد خبر : 101921

تقدیر معاون وزیر جهاد کشاورزی از اقدامات موثر سازمان اقتصادی کوثر

تقدیر معاون وزیر جهاد کشاورزی از اقدامات موثر سازمان اقتصادی کوثر
پس از برگزاری مراسم افتتاحیه، مهندس دماوندی نژاد در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، در محل غرفه شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر حاضر شد
تیتر داغ: بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته امروز یکشنبه ۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور جمعی از مقامات، مسئولین کشوری و مدیر عامل هلدینگ کشاورزی کوثر و شرکت های تابعه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته با حضور مهندس حسین دماوندی نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر وحید صالحی سرپرست سازمان دامپزشکی کشور، مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر و مدیران عامل شرکت های تابعه برگزار شد.

پس از برگزاری مراسم افتتاحیه، مهندس دماوندی نژاد در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، در محل غرفه شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر حاضر شد و در گفتگو با مهندس غلامی مدیرعامل این هلدینگ ضمن تقدیر از اقدامات موثر سازمان اقتصادی کوثر گفت: مجموعه‌هایی همچون سازمان اقتصادی کوثر در کنترل قیمتها و برنامه‌ریزی برای ایجاد تعادل بین تولید و مصرف در بازار اثر گذار بوده است.

تقدیر معاون وزیر جهاد کشاورزی از اقدامات موثر سازمان اقتصادی کوثر

وی همچنین افزود: تولیدکنندگان حوزه کشاورزی از جمله هلدینگ کشاورزی کوثر با همت و توان بالا، پای سفره مردم ایران ایستاده‌اند و از امنیت غذایی کشور دفاع می‌کنند.

گفتنی است در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته، ۲۶۰ شرکت داخلی و ۱۴ شرکت خارجی از کشورهای آلمان، روسیه، ترکیه، دانمارک، چین و لیتوانی از آخرین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه های دامپزشکی، واکسن، ضدعفونی کننده، مکمل و کنسانتره، آزمایشگاه و تجهیزات، خوراک دام و طیور و افزودنی ها، مکمل های دام و طیور، تجهیزات، لوازم مرغداری، ماشین آلات دامپروری، ماشین الات صنعتی و کشتارگاهی، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و … رونمایی می‌کنند.
یاد آور می شود که از مجموعه سازمان اقتصادی کوثر؛ «شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و شرکت های تابعه» از امروز یکشنبه اول تا چهارم مردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان خواهد بود.

 

انتشار خبر: فاطمه داداشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.