تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 12:08
کد خبر : 100255

یک مسئول صهیونیست:

تل‌آویو در آستانه ورود به یک انزوای سیاسی بی‌سابقه است

تل‌آویو در آستانه ورود به یک انزوای سیاسی بی‌سابقه است

یک مسئول صهیونیست تاکید کرد که سیاست‌های ۲ تن از وزرای تندروی کابینه رژیم صهیونیستی باعث شده، این رژیم در حال ورود به یک انزوای سیاسی بی سابقه باشد.

به گزارش تیتر داغ؛ شبکه صهیونیستی کان به نقل از یکی از مسئولان رژیم صهیونیستی که نام او را ذکر نکرد گزارش داد، سیاست‌های وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم باعث شده، تل آویو نزدیک یک انزوای سیاسی بی سابقه شود.

این مسئول صهیونیست در ادامه تاکید کرد که بن گویر که وظیفه اجرای قانون را دارد، خواهان نقض قانون است.

شبکه صهیونیستی کان گزارش داد که باربارا لیو معاون وزیر خارجه آمریکا روز جمعه با مسئولان رژیم صهیونیستی دیدار و خطاب به آنها تاکید کرده است: شما فقط می‌خواهید به جای حل مسأله فلسطین، با ما درباره ایران صحبت کنید.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از روند احداث شهرک صهیونیستی «جفعات افیتار» در اظهاراتی تروریستی و تحریک آمیز بار دیگر از کشتار فلسطینیان و تخریب منازل آنان در کرانه باختری حمایت کرد.

بن گویر، در جریان بازدید از مراحل احداث شهرک صهیونیست «افیتار» در جنوب نابلس با حمایت از شهرک نشینان افراطی در حضور شماری از مقامات محلی و صهیونیست‌های افراطی گفت: موضع من در حمایت از شما آشکار است و از احداث شهرک در اینجا حمایت می‌کنم.

وی بار دیگر با حمایت از شهرک سازی‌ها در سرتاسر سرزمین‌های اشغالی و عملیات نظامی و کشتار هزاران فلسطینی و تخریب منازل آنان، تاکید کرد، این شیوه، تنها راه تثبیت و تقویت امنیت رژیم صهیونیستی است.

منبع: رأی الیوم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.