تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1400 - 6:58
کد خبر : 25768

تلاش برای برقراری عدالت جزو جهت‌گیری‌های اصلی دولت رئیسی است

تلاش برای برقراری عدالت جزو جهت‌گیری‌های اصلی دولت رئیسی است

پرویز سروری گفت: رئیس‌جمهور یکی از عوامل اصلی در موفقیت در کار دولت را توجه و استفاده از ظرفیت همۀ نهاد‌های کشور برشمردند.

به گزارش تیتر داغ: پرویز سروری دبیر اجرایی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در تشریح جلسۀ پنجشنبه‌شب اعضای این شورا با حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اظهار کرد: شامگاه روز گذشته به اتفاق جمعی از اعضای شورای ائتلاف همراه با رؤسا و دبیران و بانوان شورای ائتلاف استان‌ها را بر عهده دارند در یک نشست صمیمی نماز مغرب و عشا را به امامت رئیس‌جمهور محترم اقامه کرده و حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی قریب یک ساعت پس‌ازآن نیز به بیان صحبت‌های خود و گپ و گفت با آنان پرداختند.

وی افزود: در ابتدای این نشست، دکتر حداد عادل به‌عنوان رئیس شورا دربارۀ اقدامات اخیر شورای ائتلاف توضیحاتی را ارائه نمودند و برنامۀ سال‌های پیش روی ائتلاف را نیز برای حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی تشریح کردند.

سروری گفت: ایشان با یادآوری تاریخچۀ تشکیل شورای ائتلاف که نخستین بار به دعوت و همت و راهنمایی حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی شکل گرفته، شورا را امانتی دانستند که از ایشان در اختیار ما قرار گرفته است.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: دکتر حداد عادل به نامه‌های دعوت مردمی از حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری ـ که اعضای شورای ائتلاف استان‌ها وظیفۀ انعکاس آن به ایشان را بر عهده داشتند ـ اشاره کرده و همچنین آمادگی کامل اعضای شورا‌های ائتلاف سراسر کشور برای کمک به ایشان و دولت را اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف هم‌اکنون در حال اصلاح ساختار و آسیب‌شناسی است تا قبل از رسیدن به انتخاباتی دیگر بازسازی منطقی در استان‌ها صورت بگیرد.

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب افزود: پس از اتمام صحبت‌های دکتر حدادعادل، حجت‌الاسلام رئیسی نیز از اینکه در سفر‌های استانی امکان برگزاری دیدار‌های مفصل با مردم فراهم نیست ابراز ناراحتی کرد و مانع برگزاری تجمعات بزرگ را رعایت آیین‌نامه‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا اعلام کردند.

وی گفت: ایشان جزئیاتی از فرآیند سفر‌های استانی را تشریح کردند و به همه اطمینان خاطر دادند که پیش از انجام سفر تلاش می‌شود اولویت‌های هر منطقه بررسی و بودجه‌های مورد نیاز به‌طور کامل در نظر گرفته شود.

سروری افزود: آقای رئیسی با اشاره به نظرسنجی‌های انجام‌شده که حکایت از بالا رفتن امید مردم به حل مشکلات کشور دارد، آن را موجب بیشتر شدن احساس مسئولیت دولتمردان دانستند و با تأکید بر اینکه حتماً دعای خیر خانواده‌های شهدا و همۀ خوبان مورد توجه خدا قرار می‌گیرد و علیرغم همۀ تهدیدات آینده را بسیار امیدوارکننده می‌بینند.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: ایشان همچنین تلاش برای برقراری عدالت را جزو جهت‌گیری‌های اصلی خود توصیف کرده و یکی از عوامل اصلی در موفقیت در کار دولت را توجه و استفاده از ظرفیت همۀ نهاد‌های کشور برشمردند.

سروری گفت: آقای رئیسی بهره‌مندی از نظرات دلسوزان را سرمایۀ ارزشمندی دانستند و در پایان نیز دو مطالبه را از اعضای شورا‌های ائتلاف نیرو‌های انقلاب مطرح کردند. نخست کمک و ارائۀ طرح‌ها و پیشنهاداتی که منجر به اصلاح فرآیند‌ها می‌شود. دومین خواستۀ ایشان نیز معرفی و پیشنهاد اشخاص دارای روحیۀ تحول‌آفرینی بود.

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در پایان ضمن تشکر از رئیس‌جمهور به‌خاطر میزبانی صمیمانه گفت: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب محکم‌تر از گذشته فعالیت تشکیلاتی خود را دنبال خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.