تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 مرداد 1399 - 10:35
کد خبر : 11638

تلاش خبرنگاران در مصاف با کرونا قابل تقدیر است

تلاش خبرنگاران در مصاف با کرونا قابل تقدیر است

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، گفت: تلاش خبرنگاران در مصاف با کرونا قابل تقدیر است.

به گزارش تیتر داغ؛ محمدرضا ظفرقندی، در این پیام عنوان داشته است: دوستان عزیز خبرنگار، فعالان گرانقدر رسانه‌ای و مطبوعات از مرداد سال گذشته تا هفدهمین روز مرداد سال جاری، اگرچه اتفاقات خرد و کلانی در کشور و جهان به وقوع پیوسته که همواره عنوان خبر و خبرنگار را در مقابل دیدگان عیان ساخته اما در حوزه بهداشت، درمان و سلامت از آخرین ماه‌های سال ۹۸ تا امروز، حضور شما رادمردان و زنان عرصه اطلاع رسانی فروغی دیگر داشت و ارزش همراهی و تلاش گرانسنگ‌تان در مصاف با بیماری کرونا برای همگان مبرهن و برای جامعه پزشکی ایران مزید سپاس و تقدیر بود.

شما ثابت کردید برای آنکه مردمان دیارتان زنده و سالم بمانند تمام قد و استوار ایستاده اید و در کنار جان بر کفان مدافع سلامت نقش بی بدیل خبرنگاری و اطلاع رسانی را صادقانه و پر اثر ایفا کردید. از یک سو با ارائه خبرهای موثق و علمی واز سوی دیگر با جوهر قلم و نگاه دوربین، یاریگر و روحیه بخش همکاران عزیز من بودید ودر این مسیر خطیر شما گرامیان نیز صبورانه و شجاعانه در کنار فرزندان خدوم ملت و در صف مقدم مبارزه با کووید ۱۹ ایستادید و بسیاری از شما نیز به پلشتی این ویروس گرفتار شدید.

بر خود و تمام همکاران ارجمندم فرض می‌دانم این روز پر مقدار را به همه خبرنگاران رسانه‌های جمعی به ویژه خبرنگاران بخش سلامت تبریک و تهنیت عرض نمایم.

منبع: جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.