تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 - 6:55
کد خبر : 25883

تمجید اتحادیه جهانی کشتی از عملکرد فرنگی کاران امید ایران در بلگراد

تمجید اتحادیه جهانی کشتی از عملکرد فرنگی کاران امید ایران در بلگراد

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به تمجید عملکرد فرنگی کاران ایران در روز نخست رقابت‌های جهانی زیر ۲۳ سال پرداخت.

به گزارش تیتر داغ:مسابقات جهانی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان از روز گذشته در بلگراد آغاز شد که در پایان مسابقات مقدماتی پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم، امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند، علیرضا نجاتی در وزن ۶۳ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد و ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم نیز در گروه بازنده‌ها حضور دارد.

بر همین اساس اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به تمجید عملکرد تیم ملی کشورمان در روز نخست این رقابت‌ها پرداخت.

در گزارش اتحادیه جهانی کشتی با اشاره به شروع قدرتمندانه ایران در روز نخست آمده است: بسیاری از موفقیت‌های ایران بر پایه کشتی‌هایی با سرعت بالاست که آن‌ها را قادر می‌سازد تا حریفان خود را شکست دهند. ترکیبی از این سرعت و کشتی استثنایی روی تشک که به نمایش گذاشته شد فینالیست شدن ۳ کشتی‌گیر ایران را در پی داشت.

یک ماه پس از اینکه تیم بزرگسالان کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی اسلو رکورد بالایی را به ثبت رساند، کشتی گیران زیر ۲۳ سال در روز اول مسابقات در بلگراد با برتری امین میرزازاده ورزشکار المپیکی فاصله چندانی با افتخارآفرینی ندارند.

ایران در روز نخست ۳ فینالیست داشت در حالی که روسیه و مجارستان هر کدام ۲ کشتی‌گیر در دیدار پایانی دارند. ترکیه، ارمنستان و گرجستان نیز هر کدام یک نماینده در رقابت فینال خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.