تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402 - 7:20
کد خبر : 96938

تمدید مهلت شرکت در رویداد «راز سفارت» تا پایان تیرماه

تمدید مهلت شرکت در رویداد «راز سفارت» تا پایان تیرماه

معاون فناوری آموزشی دفترانتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از تمدید ارسال آثار به رویداد «راز سفارت» تا روز ۳۱ تیرماه خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ مهدی احمدزاده جزئیاتی از برگزاری رویداد راز سفارت بیان و اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی و محتوای انتشار یافته در اسناد این لانه جاسوسی، آمریکا و نظام سلطه در منطقه و جهان و استکبارستیزی سه محور شرکت در این رویداد هستند و علاقه‌مندان می‌تواند ایده‌های خلاقانه خود را در این زمینه با دبیرخانه این رویداد به اشتراک بگذارند.

وی افزود: مهلت ارسال آثار به رویداد مذکور پیش از این تا ۱۲ فروردین ماه در نظر گرفته شده بود که به علت تقارن با تعطیلات نوروزی، بسیاری نتوانستند در آن شرکت کنند. همچنین یکی دو ماه دیگر وارد فصل امتحانات می‌شویم و برای آنکه دانش آموزان فرصت کافی برای تولید و ارسال اثر داشته باشند آن را تمدید کردیم و به این ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان تیرماه در این رویداد شرکت کنند.

معاون فناوری آموزشی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی درباره پیشینه و زمینه شکل‌گیری این رویداد گفت: این رویداد بر پایه ویژه‌نامه تهیه و بارگذاری شده در شبکه ملی رشد پیرامون مطالبه رهبر فرزانه انقلاب درباره لزوم نمود بیشتر محتوای اسناد لانه جاسوسی در محتوای آموزشی و اطلاع یافتن دانش‌آموزان از محتوای مزبور، طراحی شد.

احمدزاده ادامه داد: ویژه‌نامه «راز سفارت» حاوی محتواهایی مرتبط با اسناد لانه جاسوسی از جمله متن، عکس، تصویر، صوت و مصاحبه است که گردآوری کردیم و طرح اولیه‌ای بوده و بناست در ادامه مسیر کامل‌تر شود. در کنار این ویژه‌نامه رویدادی را طراحی کردیم که دانش‌آموزان، معلمان و دانشجو معلمان علاقه‌مند آثاری را با محوریت محتوای اسناد لانه جاسوسی در قالب مقاله، داستان، عکس، سرود، فیلم و غیره برای ما تهیه و ارسال کنند.

وی ادامه داد: در آینده از برگزیدگان در مراسمی تقدیر به عمل می‌آید و آثار در ویژه‌نامه راز سفارت درج می‌شوند.

معاون فناوری آموزشی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی خبر خوشی برای علاقه‌مندان به این رویداد داشت و گفت: در نظر داریم کارگاه‌ها و نشست‌هایی را در راستای آموزش چگونگی مطالعه، ایده‌پردازی و تولید محتوای مرتبط با اسناد لانه جاسوسی برگزار کنیم که نخستین مورد آن روز ۳۰ فروردین برگزار می‌شود و اساتید این حوزه اعم از پژوهشگران تاریخ از طریق وبینار آنلاین که شرکت در آن برای همگان آزاد است در این باره به ایراد سخن می‌پردازند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.