تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 10:58
کد خبر : 109752

تمهیدات ترافیکی بازی تیم های پرسپولیس و الدحیل قطر اعلام شد

تمهیدات ترافیکی بازی تیم های پرسپولیس و الدحیل قطر اعلام شد

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، تمهیدات ترافیکی بازی تیم های پرسپولیس و الدحیل قطر اعلام کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ احسان مؤمنی گفت: بازی تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در ادامه جام لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۹:۳۰ سه شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

وی افزود: به دلیل اهمیت این بازی و حضور تماشاگران خانم و آقا در ورزشگاه آزادی، پلیس راهور تهران بزرگ جهت سهولت تردد و رفت و آمد تماشاگران و سایر شهروندانی گه در محورهای اطراف در حال تردد هستند، تمهیدات ترافیکی را به دلیل شرایط خاص این بازی در معابر پیرامونی ورزشگاه در نظر گرفته است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: به همین منظور تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در معابر پیرامونی و اطراف ورزشگاه آزادی از ساعاتی قبل از آغاز مسابقه مستقر خواهند شد و جهت روان سازی ترافیک و تأمین نظم عبور و مرور تمهیدات ترافیکی خود را اجرا خواهند کرد.

وی افزود: به تماشاچیان عزیز توصیه می‌شود حتی المقدور از حمل و نقل عمومی، مترو و همچنین اتوبوس‌های شرکت واحد که به همین منظور مستقر شده اند برای تردد در این محدوده استفاده کنند.

سرهنگ مؤمنی گفت: وی همچنین از تماشاچیانی که با خودروی شخصی به محل استادیوم آزادی مراجعه می‌کنند خواست حتماً در محل پارکینگ‌هایی که از قبل پیش بینی شده است استفاده کرده و از پارک در و حاشیه معابر بزرگراهی بدلیل وقوع حوادث ناگوار و تصادف جدا خودداری کنند.

وی افزود: مراجعه کنندگان توجه داشته باشند در محدوده آزادراه به سمت ورزشگاه و از بزرگراه شهید حکیم به ورودی به ورزشگاه و خیابان جهاد ممنوعیت تردد خودروها را خواهیم داشت.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.