تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1402 - 14:26
کد خبر : 108213

سردار هادیانفر؛

تهران بیشترین نقاط حادثه خیز درون شهری را دارد

تهران بیشترین نقاط حادثه خیز درون شهری را دارد

رییس پلیس راهور فراجا گفت: استان تهران ۳۷۴ نقطه حادثه خیز در سطح معابر درون شهری دارد.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار سیدکمال هادیانفر با اشاره آمار نقاط حادثه خیز اظهار داشت: در ابتدای سال ۱۴۰۲ تعداد کل نقاط حادثه خیز درون شهری در کشور ۲۵۲۳ که تا پایان مهرماه سال جاری تعداد ۴۲۷ نقطه اصلاح شده است.

وی افزود: از تعداد ۲۰۹۶ نقطه حادثه خیزی که باقی مانده، تعداد ۳۵۵ نقطه آشکار سازی و تعداد ۱۷۱ نقطه حادثه خیز نیز ایمن سازی شده است.

سردار هادیانفر با بیان اینکه استان‌های تهران، خوزستان و فارس بیشترین نقاط حادثه خیز را در ابتدای سال ۱۴۰۲ داشتند، اضافه کرد: بیشترین فعالیت در جهت رفع نقاط حادثه خیز را استان تهران با ۱۱۲ مورد از ۴۸۶ نقطه و خوزستان با ۵۳ مورد از ۲۵۷ نقطه حادثه خیز را داشته‌اند.

وی ادامه داد: استان‌های تهران، خوزستان و فارس به ترتیب با ۳۷۴، ۲۰۴ و ۱۸۶ نقطه، بیشترین نقاط حادثه خیز باقیمانده را در سطح کشور دارند.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به شناسنامه ترافیکی نقاط حادثه خیز، گفت: کلیه نقاط حادثه خیز در ابتدای سال ۱۴۰۲ از سوی پلیس راهور استان‌ها اعلام شده و دارای شناسنامه ترافیکی که این شناسنامه از عناوینی چون نام نقطه حادثه خیز، نوع محل، علت حادثه خیز بودن، طول جغرافیایی و عرض جغرافیایی برخوردار می‌باشد.

سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: صورت جلسه تنظیمی بابت شناسنامه‌های نقاط حادثه خیز با هماهنگی و نظارت شورای عالی ترافیک، پلیس راهور استان و شهرداری‌های استان مربوطه تنظیم شده که نهایتاً به تأیید وزارت کشور رسیده است.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.