تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 10:20
کد خبر : 103973

توجه دولت به توان داخلی است/ باید به دولت فرصت دهیم

توجه دولت به توان داخلی است/ باید به دولت فرصت دهیم

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه اعتماد به درون و توان داخلی مورد توجه دولت است، گفت: باید به دولت برای به نتیجه رساندن اقداماتش به ویژه در حوزه اقتصادی فرصت داد.

به گزارش تیتر داغ؛ مجتبی یوسفی  درباره عملکرد دولت سیزدهم، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های خوب دولت فعال کردن دیپلماسی منطقه‌ای بوده است و در این مدت ارتباط خوبی با کشورهای همسایه برقرار کردیم.

وی بیان کرد: ارتباط ایران با ۱۵ کشور همسایه ارتقا یافته، این در حالی است که برخی از مسئولان دولت قبل با وجود آنکه ادعا می‌کردند زبان دنیا را بلدند اما نتوانستند با همسایگان به خوبی ارتباط برقرار کنند. ما زمانی که نتوانیم با کشورهای منطقه و همسایگان خود به خوبی ارتباط برقرار کنیم، قاعدتاً نمی‌توانیم با کشورهای فرامنطقه‌ای ارتباط سازنده‌ای داشته باشیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی متذکر شد: دولت قبل همه ظرفیت‌های کشور را صرف تعامل با چند کشور محدود اروپایی و آمریکا کرد که خروجی آن را هم دیدیم که اتفاقی نیافتاد. یکی از ویژگی‌های خوب دولت سیزدهم آن است که ارتباطات خوب و گسترده‌ای هم با کشورهای منطقه و هم فرامنطقه‌ای دارد.

یوسفی ادامه داد: با دیپلماسی فعال و عزتمندانه دولت رئیسی، بخشی از اموال و منابع ارزی بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور آزاد شده یا در حال آزادسازی است که این موضوع نیز در رفع مشکلات اقتصادی کشور بسیار اثرگذار است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتماد به درون و ظرفیت‌ها و توان داخلی در این دولت مورد توجه جدی است، گفت: یکی دیگر از اقدامات بسیار خوب دولت سیزدهم آن است که در کنار مردم است و رئیس‌جمهور و اعضای کابینه در سفرهای استانی در کنار مردم حضور می‌یابند و از نزدیک مشکلات مردم را می‌بینند و سعی در رفع مسائل مردم می‌کنند.

وی تاکید کرد: دولت یکسری اقدامات مهم برای رفع مشکلات مردم انجام داده و یکسری دیگر از اقدامات در حال انجام است. عملکرد دولت را نمی‌توان در دو سال به طور کامل ارزیابی کرد و باید به دولت برای به نتیجه رساندن اقداماتش به ویژه در حوزه اقتصادی فرصت داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم اقدامات مهمی در حوزه ساخت و تولید مسکن انجام داده است، گفت: جلسات شورای عالی مسکن به ریاست رئیس جمهور به طور منظم برگزار می‌شود و در این جلسات سعی بر آن است تا موانع بر سر راه ساخت مسکن در نقاط مختلف کشور رفع شود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.