تاریخ انتشار : جمعه 22 اردیبهشت 1402 - 8:31
کد خبر : 97869

توسعه همکاری میان صندوق بیمه کشاورزی و سازمان مدیریت بحران کشور

توسعه همکاری میان صندوق بیمه کشاورزی و سازمان مدیریت بحران کشور
زمینه های همکاری میان صندوق بیمه کشاورزی و سازمان مدیریت بحران کشور برای جبران خسارات وارد شده به تولیدات بخش کشاورزی توسعه می یابد.

به گزارش تیتر داغ؛ در راستای ایجاد تمهیدات لازم برای توسعه زمینه‌های همکاری میان صندوق بیمه کشاورزی و سازمان مدیریت بحران کشور، صندوق بیمه کشاورزی میزبان مدیران ارشد این دو نهاد اجرایی بود.

این نشست که در محل ستاد صندوق بیمه کشاورزی برگزار گردید، علیرضا آل امین، قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی به انواع خدمات نوین بیمه کشاورزی و نقش و اهمیت آن در ایجاد امنیت تولید و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی اشاره کرد.

وی به نقش کلیدی سازمان مدیریت بحران در حمایت از تولیدکنندگان خسارت دیده بخش کشاورزی ناشی از وقوع عوامل خطر قهری و طبیعی نیز پرداخت و گفت: در راستای توسعه زمینه‌های همکاری میان دو دستگاه، تمهیدات لازمی اندیشیده شده که در قالب تفاهم نامه همکاری، اجرایی خواهد شد.

در ادامه محمد حسن نامی، رئیس سازمان مدیرت بحران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲، گفت: نقش بخش کشاورزی در رشد تولید و تحکیم پایه‌های امنیت غذایی کشور بیسار دارای اهمیت است.

نامی افزود: با توجه تغییرات اقلیمی و فضای جغرافیایی کشور و وقوع بیش از ۴۶ نوع از بلایای طبیعی و انسان ساخت در ایران، بیمه کشاورزی تنها ابزار حمایتی در تداوم چرخه تولید و امنیت سرمایه گذاری بخش کشاورزی محسوب می‌گردد.

وی تصریح کرد: به منظور توسعه پوشش بیمه کشاورزی باید به دنبال راهکارهای نوین و ابتکاری بود تا رضایت تولیدکنندگان را به بیمه جلب کنیم.

منبع: صندوق بیمه کشاورزی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.