تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 12:37
کد خبر : 102674

توضیح رئیس آکادمی ملی المپیک در مورد خاموشی وسایل سرمایشی

توضیح رئیس آکادمی ملی المپیک در مورد خاموشی وسایل سرمایشی

رئیس آکادمی ملی المپیک با تأکید بر اینکه وسایل سرمایشی سالم است، گفت: به خاطر کمبود برق و افت ولتاژ وسایل سرمایشی خاموش هستند.

به گزارش تیتر داغ؛ فرهاد صدر رئیس آکادمی ملی المپیک در واکنش به خاموش بودن سیستم سرمایشی در سالن وزنه‌برداری گفت: این موضوع به خاطر مشکل برق است، به خاطر کمبود برق ولتاژها افت پیدا می‌کنند و تمام سیستم‌های خنک‌کننده کاهش کارکرد پیدا می‌کنند.

وی گفت: زمانی که برق قطع می‌شود از برق اضطراری استفاده می‌کنیم تا روشنایی تأمین شود. وزنه‌برداران شرایط خیلی بدی‌تر داشتند که برای آن‌ها مساعد کردیم. این موضوع هم جای نگرانی ندارد.

رئیس آکادمی ملی المپیک گفت: وسایل سرمایشی در سالن وزنه‌برداری روشن است، برخی اطلاعات مبنی بر اینکه تنها روزی یک ساعت این وسایل روشن است، کاملاً غلط است. کل تأسیسات ۲۴ ساعته روشن است، اما از داخل این وسایل هوای گرم بیرون می‌آید به خاطر مشکل افت ولتاژ و کمبود برق است، این موضوع به معنی این نیست که کولرها خاموش است.

صدر تأکید کرد: در سیستم‌های بزرگ تاسیساتی قسمت‌های خنک کننده این وسایل با افت ولتاژ از کار می‌افتد و باد گرم می‌زند. من برای حل این مشکل با مسئول اداره برق منطقه صحبت کردم، به ما گفتند تا آخر هفته جاری که هوا گرم است این مشکل هیچ راهکاری جز قطعی‌های مکرر برق ندارد.

رئیس آکادمی ملی المپیک گفت: به خاطر کمبود برق یا افت ولتاژ یا قطعی کل مناطق برق را در تهران انجام می‌دهند تا کمی مصرف کاهش پیدا کند. طبق اطلاعات هواشناسی تا یکی دو روز آینده کمی هوا خنک‌تر می‌شود و مصرف هم کاهش پیدا می‌کند، بنابراین مشکل قطع برق و کاهش ولتاژ هم رفع می‌شود.

صدر تأکید کرد: سیستم سرمایشی آکادمی ملی المپیک کاملاً درست است و کار می‌کنند اما چون با مشکل کمبود برق توزیع کمتر می‌شود این سیستم‌ها کشش لازم را ندارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.