تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1402 - 7:05
کد خبر : 97611

پس از اتفاقات اخیر صورت گرفت؛

توضیح فدراسیون کشتی در مورد چرخه انتخابی تیم های ملی آزاد و فرنگی

توضیح فدراسیون کشتی در مورد چرخه انتخابی تیم های ملی آزاد و فرنگی
فدراسیون کشتی اعلام کرد: برقراری عدالت، هدف اصلی فدراسیون کشتی از تدوین و اجرای چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی است.

به گزارش تیتر داغ؛ فدراسیون کشتی با اشاره به این موضوع اعلام کرد: در سال های گذشته شاهد این بودیم که نحوه انتخاب ملی پوشان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا،‌ بازی های آسیایی، قهرمانی جهان و بازی های المپیک سلیقه ای و خارج از یک آیین نامه و ضوابط مدون و مکتوب بود و این موضوع باعث شده بود تا انگیزه میان کشتی گیران از بین رفته و در حق نفرات شایسته پوشیدن دوبنده تیم ملی اجحاف شود.

بر این اساس از بدو ورود مدیریت جدید در فدراسیون کشتی، موضوع قانونمند شدن نفرات برای ملی پوش شدن در دستور کار قرار گرفت و در ادامه چرخه ی تیم های ملی برای حضور در مسابقات جهانی ، المپیک و قاره ای تدوین شد و هر سال با رفع نواقص آن نسبت به کامل تر شدن چرخه ی انتخابی تیم های ملی گام برداشته شد.

با توجه به نزدیک شدن به مراحل پایانی چرخه ی انتخابی تیم ملی و برگزاری رقابت های بین المللی جام تختی، گاها شاهد رایزنی از سوی برخی از کشتی گیرانی که به این چرخه پایبند نبوده و در آن شرکت نکرده اند برای گرفتن سهمیه در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام بین المللی تختی هستیم و در این راستا این کشتی گیران پای وساطت افراد ذی نفوذ درجاهای مختلف را به میان آورده اند.

قطعا فدراسیون کشتی و کادر فنی برای عدم اجحاف به حق سایر کشتی گیران و با پایبندی به اصل عدالت محوری ، برای اینکه چرخه ی انتخابی تیم ملی انگیزه ای برای حضور تمامی کشتی گیران کشور برای کسب دوبنده تیم ملی از طریق مبارزه و شایسته سالاری و همچنین یک میراث ماندگار برای کشتی کشور در سال های آینده باشد، اجازه حضور کشتی گیران را خارج از این چرخه انتخابی نخواهد داد.

لازم به ذکر است چرخه ی انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بر روی سایت قدراسیون در بخش آئین نامه ها و دستورالعمل ها از ۷ ماه پیش قابل مشاهده است و جامعه کشتی جهت رفع هرگونه ابهامی می توانند به متن این چرخه رجوع کنند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.