تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 13:23
کد خبر : 106170

توضیح یک داور درمورد اتفاق جنجالی کبدی/ نفوذ هند نتیجه را عوض کرد

توضیح یک داور درمورد اتفاق جنجالی کبدی/ نفوذ هند نتیجه را عوض کرد

یکی از داوران ایرانی حاضر در سالن برگزاری مسابقات کبدی بازی های آسیایی هانگژو در خصوص وقفه در دیدار تیم‌های ملی ایران و هند توضیحاتی داد.

به گزارش تیتر داغ؛ حسین آقایی داور ایرانی حاضر در سالن برگزاری رقابت‌های کبدی بازی‌های آسیایی هانگژو، در خصوص وقفه طولانی در بازی فینال مردان بین تیم‌های ملی ایران و هند اظهار کرد: اعضای تیم هند به نحوه قضاوت داوران معترض بودند.

وی ادامه داد: طبق قانون اگر مهاجم هند بازیکن ایران را لمس کرده و مدافع ما از خط بیرون رفته باشد، نتیجه یک بر یک صحیح بود. اما هندی‌ها معتقد بودند که بازیکن ما را لمس نکردند و خود مدافع ایران از زمین خارج شد که در این صورت باید ۴ امتیاز به هندی‌ها می دادند.

او ادامه داد: در قوانین ذکر شده که کار به ویدئو چک کشیده شود باید رأی ۲ داور اول و دوم ثبت شود که آنها هم گفته بودند بازیکن ما توسط مهاجمان هندی لمس شده است اما متأسفانه با نفوذی که هندی‌ها در مسائل داوری داشتند رأی به سود آنها اعلام شد. مشکلات داوری از اولین بازی همراه تیم ملی ایران بود به گونه‌ای که برای بازی‌های ما داور هندی قضاوت می‌کرد اما برای دیدارهای هند از داوران ایرانی استفاده نمی‌کردند.

لازم به ذکر است که تیم ملی هند موفق شد این دیدار را با نتیجه ۳۳ بر ۲۹ به سود به اتمام برساند و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.