تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1402 - 12:05
کد خبر : 101321

فرمانده انتظامی شاهرود:

توقف ۳ مظنون با شلیک پلیس در شاهرود/مقادیری مواد مخدر کشف شد

توقف ۳ مظنون با شلیک پلیس در شاهرود/مقادیری مواد مخدر کشف شد

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه روز گذشته سه مظنون با شلیک هوایی پلیس در شاهرود متوقف و دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از خودروی مظنونان مقادیری مواد مخدر کشف شده است.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ علی کریمی صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه مأموران گشت کلانتری ۱۲ شاهرود هنگام گشت زنی به یک مرد حدود سی ساله مشکوک شدند، ابراز داشت: این فرد با حالت مشکوک در حال گشودن درب منزل بود.

وی ضمن بیان اینکه فرد مظنون با دیدن مأموران به سمت خودرو پراید رفت و همراه دو سرنشین دیگر متواری شد، افزود: با توجه به عدم توجه راننده مأموران و انجام حرکات مارپیچ و خطرناک پلیس وارد عمل شد.

فرمانده انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه پلیس ناگزیر برای متوقف کردن خودرو اقدام به شلیک هوایی و اصابت به لاستیک پراید کرد، ابراز داشت: در اقدام ضربتی سه مظنون پرونده دستگیر و به محل مقر انتظامی منتقل شدند.

کریمی بابیان اینکه یک خانم نیز بین مظنونین بوده است، اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو پراید مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی ضمن بیان اینکه تحقیقات بیشتر پیرامون این پرونده در دست بررسی است، افزود: هنوز از انگیزه فرار، سرقت احتمالی و حضور این افراد اطلاعاتی در دسترس نیست.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.