تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1401 - 11:25
کد خبر : 92253

تولید شیلنگ حرارتی چسب گرم

تولید شیلنگ حرارتی چسب گرم

طراحی شیلنگ حرارتی به منظور ثابت نگه داشتن دمای سیالات عبوری میباشد و این شیلنگ ها دارای توان های متفاوتی نیز هستند که اندازه های مختلف و طول و سطح های متنوعی نیز دارند. شیلنگ حرارتی قابل استفاده در اتصالات متحرک یا غیر همسطح نیز می باشند چرا که از نظر ساختاری دارای انعطاف پذیری

طراحی شیلنگ حرارتی به منظور ثابت نگه داشتن دمای سیالات عبوری میباشد و این شیلنگ ها دارای توان های متفاوتی نیز هستند که اندازه های مختلف و طول و سطح های متنوعی نیز دارند. شیلنگ حرارتی قابل استفاده در اتصالات متحرک یا غیر همسطح نیز می باشند چرا که از نظر ساختاری دارای انعطاف پذیری قابل قبولی هستند.

به زبانی دیگر طراحی شیلنگ حرارتی به منظور افزایش دمای سیالات نخواهد بود و نقش یک واسط حرارتی را دارد تا منجر به عدم کاهش دمای سیال در حین انتقال شود. از شیلنگ حرارتی در تجهیزات پردازش وکس و موم، دستگاه های بسته بندی به منظور تزریق چسب، دستگاه های لیبل زن اتوماتیک، ماشین آلات متحرک و ارتعاشی، دستگاه های ذوب شیشه و ذوب داغ، طراحی ماشین آلات صنایع غذایی، سیستمهای جابجایی روغن های سنگین صنعتی، طراحی سیستمهای پردازش قیر و… استفاده می شود.

یکی از نمونه های آن شیلنگ چسب گرم است که بر اساس معیارهای جهانی و در اندازه یک تا پنجاه متر در دسترس است.

کارکرد شیلنگ حرارتی را می توان به یک المنت لوله شکل شبیه دانست که طراحی آن در ابعاد بلند یک شیلنگ است.

زمانی می‌توانیم بگوییم شیلنگ حرارتی جزء نمونه های مناسب و با کیفیت است که تحمل عبور سیالات بسیار داغ را داشته و دارای طول عمر مفید بالایی نیز باشد و در حین کار به دلیل نوسانات دمایی فرسوده نگردد و در طراحی آن از المنت مقاوم و مرغوب نیز استفاده گردیده باشد.

از دیگر ویژگی‌های شیلنگ حرارتی می‌توان به دارا بودن مقدار ظرفیت تحمل فشار بالایی سیالات عبوری اشاره کرد. اگر شیلنگ حرارتی دارای کیفیت مناسب و ایده‌آل باشد به منظور عبور گازهای داغ و انواع مایعات قابل استفاده است.

به منظور خرید شیلنگ حرارتی هات ملت  و انواع شیلنگ های حرارتی در کیفیت های بالا می توانید بهترین ها را با بالاترین کیفیت از صنایع حرارتی کریمی با نشانی http://Www.elementkarimi.comدر اختیار داشته باشید و شیلنگ حرارتی با جنس مقاوم را خریداری نمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.