تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 9:56
کد خبر : 108340

بعد از توفیق رسانه‌ای؛

تیم تولید «به افق فلسطین» تغییر کرد/ برگ برنده برنامه چه بود؟

تیم تولید «به افق فلسطین» تغییر کرد/ برگ برنده برنامه چه بود؟

سردبیر برنامه «به افق فلسطین» تغییر تیم تولید این برنامه را در توییتی در فضای مجازی تایید کرد و نوشت این اتفاق با نظر شبکه افق بوده است.

به گزارش تیتر داغ؛  «به افق فلسطین» یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور است که حدود یک ماه است که از شبکه افق روی آنتن می‌رود. این برنامه همزمان با فجایعی که در غزه شکل گرفت راه اندازی شد و هر شب به صورت زنده در چند نوبت از شبکه به پخش رسید.

المیرا شریفی مقدم و سیدحسین حسینی ۲ مجری برنامه بودند و تیم سازنده که در خبرهای رسمی نامی از تهیه کنندگان آن عنوان نشد جمعی از حرفه‌ای های رسانه را تشکیل می‌دادند.

مهدی عرفاتی سردبیر این برنامه بود و محمدرضا شهیدی فر که نامش بارها به صورت غیررسمی در رسانه‌ها ذکر شد به عنوان کارگردان برنامه فعالیت می‌کرد. چندی پیش نیز گفت‌وگویی با عرفاتی داشتیم که درباره رویکرد این برنامه و ویژگی‌های آن گفت‌وگو کرد که اینجا می‌خوانید.

سازنده معنوی برنامه را می‌توان به سازمان هنری رسانه‌ای اوج نسبت داد که حالا از شب گذشته تیم اولیه برنامه و هسته اصلی سازنده «به افق فلسطین» تغییر کرده است.

تنها واکنش رسمی نسبت به این تغییرات توییت عرفاتی سردبیر برنامه بود که شب گذشته ۲۰ آبان در فضای مجازی منتشر کرد و طی آن نوشت: «شبکه افق تصمیم گرفت برنامه ⁧ «به افق فلسطین» ⁩از شنبه ۲۰ آبان ماه با گروه دیگری ادامه پیدا کند. تیم طراح و تهیه برنامه در سازمان اوج ⁩ به این تصمیم احترام می‌گذارد.»

این تغییرات در حالی است که «به افق فلسطین» در یک ماه گذشته جزو برنامه‌های موفق تلویزیون از حیث واکنش‌های به هنگام نسبت به وقایع غزه بوده است.

برگ برنده این برنامه اگرچه در خروجی آن به مهمانان متنوع روی آنتن نسبت داده می‌شود اما حتماً قبل‌تر از آن به تیمی حرفه‌ای برمی گردد که در یک اتاق فکر منسجم نقشه درستی را برای این برنامه طراحی کرده اند.

در واقع برگ برنده برنامه طراحی رسانه‌ای کامل آن بود که از مهمانان تا آیتم‌ها برای مخاطب محتوای جدید و به‌روزی داشت. هر روز با یک خبرنگار در غزه ارتباط زنده برقرار می‌شد و آخرین رویدادها و اتفاقات از این طریق به مخاطب انتقال پیدا می‌کرد.

برنامه‌ای که چند وقت قبل آن به عنوان یک رویداد ویژه در تلویزیون یاد کردیم که در کمترین شکل خود توانسته است جامعه نخبگان و رسانه را نسبت به خروجی سخنان و مهمانانی که روی آنتن می‌روند، حساس کند و کنش و واکنش برانگیزد. حالا باید دید تیم جدید تولید این برنامه تلویزیونی قرار است چه رویکردی در پیش بگیرند و «به افق فلسطین» از این پس چه خروجی خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.