تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1402 - 11:46
کد خبر : 112304

تیم ملی فوتبال ایران نفرات خوبی دارد اما تیم‌های رقیب بهتر هستند

تیم ملی فوتبال ایران نفرات خوبی دارد اما تیم‌های رقیب بهتر هستند

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: نفرات خوبی در تیم ملی داریم اما برابر تیم هایی مثل عربستان و کره جنوبی ممکن است نتوانیم نتیجه بگیریم.

به گزارش تیتر داغ؛ رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از تاریخ ۲۱ دی تا ۲۲ بهمن با حضور ۲۴ تیم به میزبانی قطر برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتبال ایران در گروه C این رقابت‌ها با تیم‌های فلسطین، امارات و هنگ کنگ هم‌گروه است و امیدوار است بتواند به ناکامی‌ها ۴۷ ساله خود در نرسیدن به جام قهرمانی پایان دهد.

جمشید شاه‌محمدی، کارشناس فوتبال و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، کشاورز و سایپا را هم در کارنامه دارد و در جام ملت‌های ۱۹۹۲ یکی از بازیکنان تیم ملی بود در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط تیم ملی صحبت کرد.

یکی از انتقاداتی که در حال حاضر به شرایط سنی تیم ملی وارد است میانگین سنی بازیکنان است. شاه‌محمدی در خصوص شرایط وضعیت سنی بازیکنان تیم ملی گفت: تیم ملی ایران نفرات بسیار خوبی را در ترکیب خود دارد اما از لحاظ سنی دومین تیم مسن این رقابت‌ها هستیم. بهتر بود کادر فنی تیم ملی از بازیکنان جوان‌تری در این مسابقات استفاده می‌کرد. جوان‌های بسیار خوبی در فوتبال ایران حضور دارند اما استفاده از بازیکنانی که سن و سال بیشتری دارند و در تیم‌های خود هم جایگاه ثابتی ندارند اتفاق خوبی برای تیم ملی نیست.

تیم ملی فوتبال ایران نفرات خوبی دارد اما تیم‌های رقیب بهتر هستند

بازیکن سابق تیم ملی در ادامه گفت: کادر فنی تیم ملی فرصت داشت در چند ماهی که هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته است بازیکنان جوان را به تیم ملی دعوت کند تا تجربه ملی این بازیکنان افزایش پیدا کند. امیدی ندارم که برابر تیم‌هایی مثل کره جنوبی، عراق یا عربستان بتوانیم نتیجه مثبتی بگیریم.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.