تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 - 7:39
کد خبر : 23228

تیم ملی فوتسال با ۲۰ بازیکن راهی بلاروس می‌شود

تیم ملی فوتسال با ۲۰ بازیکن راهی بلاروس می‌شود

کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان برای انجام ۲ دیدار دوستانه با بلاروس قرار است ۲۰ بازیکن را با خود به این کشور ببرد.

به گزارش تیتر داغ؛ تیم ملی فوتسال کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی آماده می‌کند، قرار است ۲ هفته قبل از شروع این رقابت‌ها ۲ دیدار دوستانه برابر بلاروس انجام دهد. این بازی روز‌های هشتم و دهم شهریور ماه در شهر مینسک پایتخت بلاروس برگزار می‌شود.

از هیمن رو کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان روز شنبه ۶ شهریور ماه با ۲۰ بازیکن راهی این کشور خواهد شد. همچنین بعد از پایان این بازی ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی نام ۴ بازیکن را خط خواهد زد و با ۱۶ بازیکن راهی لیتوانی محل برگزاری مسابقات جام جهانی خواهد شد.

 

همچنین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال برای بازی دوستانه با بلاروس روز جمعه ۲۹ مرداد ماه در سالن مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود. پیش از شروع اردو، ملی پوشان کشورمان قرار است روز پنجشنبه ۲۸ مرداد ماه در تست کرونا شرکت کنند و بعد از مشخص شدن جواب تست‌ها تمرینات تیم ملی از روز جمعه زیر نظر محمد ناظم الشریعه آغاز می‌شود.

مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهرماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود. فوتسالیست‌های کشورمان در این رقابت‌ها در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه هستند و در اولین مسابقه خود روز سه شنبه ۲۳ شهریور باید به مصاف صربستان بروند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.