تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 - 7:45
کد خبر : 92804

ثبت چندین دستاورد علمی در حوزه فراورده های زنبور عسل

ثبت چندین دستاورد علمی در حوزه فراورده های زنبور عسل

یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهیدبهشتی موفق به ثبت چندین دستاورد علمی در زمینه فرآورده‌های زنبور عسل شد.

به گزارش تیتر داغ؛ یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، به عنوان اولین مجموعه تولیدی کشور در حوزه عرضه انواع عسل‌ با رتبه‌های «غذایی»، «دارویی-غذایی» و «دارویی»، موفق به ثبت چندین دستاورد علمی در زمینه فرآورده‌های زنبور عسل شد.

ثبت اختراع و کسب دانش فرایند تولید مکمل گرده گل زنبور عسل (دارای شناسنامه اصالت، سلامت، کیفیت و منشاء گیاهی) و همچنین ثبت اختراع دانش فنی رتبه‌بندی و تولید عسل دارویی-درمانی (دارای اصالت، سلامت، کیفیت و منشاء گیاهی)، دو نمونه از موفقیت‌های این واحد دانش‌بنیان در چرخۀ صنعتی کشور است که توانسته مجوز آنها را از سازمان غذا و دارو کسب و اخذ کند.

در ادامۀ فعالیت‌های این مجموعۀ دانش‌بنیان در عرصۀ صنعت و اقتصاد کشور، در حوزه تدوین و نگارش قوانین و استانداردهای ملی و بین‌المللی در زمینه فرآورده‌های زنبور عسل نیز دستاوردهای متعدد و متنوعی را کسب کرده و قرار است مرکز تحقیقات فرآورده‌های زنبور عسل را در دانشگاه شهید بهشتی راه اندازی کند.

منبع: پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.