تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1402 - 9:40
کد خبر : 96834

ثمرات مولدسازی باید با سرعت به کام مردم برسد

ثمرات مولدسازی باید با سرعت به کام مردم برسد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: معتقدیم باید به سرعت ثمره مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت و اجازه‌ای که رهبر معظم انقلاب در این زمینه صادر کردند را به کام مردم در استان‌ها بچشانیم.

به گزارش تیتر داغ؛ «سید احسان خاندوزی» در جلسه مجازی با استانداران سراسر کشور که با حضور «حسین قربانزاده» رئیس سازمان خصوصی سازی و «علیرضا فخاری» استاندار تهران انجام شد، با اشاره به برخی اصلاحات و تغییرات انجام شده در آئین نامه هیأت اجرایی مولدسازی، افزود: این تغییرات به تصویب رؤسای هر سه قوه رسیده و ابلاغ شده است و حاوی نکات متمایزی نسبت به ویرایش نخست آئین نامه است.

وی اظهار داشت: در خصوص چگونگی اجرا و پیاده سازی این ابلاغیه در سال ۱۴۰۲ نیز اضافه بر خود آئین نامه، تجارب بسیار خوبی از برخی از استان‌ها کسب کردیم و در روزهای آغازین سال جدید اگر با تکیه بر این تجارب بتوانیم به یک مسیر کاری مشترک با استانداران برسیم، دستاورد خوبی به همراه خواهد داشت.

وزیر اقتصاد در ادامه تاکید کرد: در مرحله وصول مستنداتی که از استان‌ها به دبیرخانه هیأت مولدسازی ارسال می‌شود، با سریع‌ترین زمان و پیگیری‌های ممکن را انجام خواهیم داد.

خاندوزی در پایان یادآور شد: از استانداران می‌خواهیم که در رساندن مستندات به مرحله تأیید و تصویب در هیأت مولد سازی تسریع کنند و همان‌طور که اشاره شد هیچ محدودیتی در اجرای مصوبات وجود ندارد.

وی افزود: با حضور «داوود منظور» در سازمان برنامه و بودجه، نیز شاهد هماهنگی‌های بیشتری در این زمینه خواهیم بود و می‌توانیم به سرعت موافقت نامه‌های پروژه‌ها را اصلاح کنیم، به نحوی که استان‌ها بتوانند در سقف‌های بالاتری از منافع مولدسازی منتفع شوند.

منبع: وزارت امور اقتصادی و دارایی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.