تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 - 3:18
کد خبر : 9424

جانشین سپاه صاحب‌الأمر(عج): دشمنان تلاش می‌کنند فلسطین به فراموشی سپرده شود

جانشین سپاه صاحب‌الأمر(عج): دشمنان تلاش می‌کنند فلسطین به فراموشی سپرده شود

جانشین سپاه صاحب‌الأمر(عج) با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب و اسلام در تلاش هستند مسئله فلسطین و جنایت اسرائیل به فراموشی سپرده شود، گفت: مستکبران قصد دارند شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند که مسئله فلسطین به یک موضوع عمومی و بدیهی تبدیل شود تا برایشان حساسیت ایجاد نکند.

به گزارش تیتر داغ ؛ ۲ نکته در خصوص فلسطین مورد توجه دوستان و دشمنان قرار گرفته است نخست آن‌که افرادی که نسبت به انقلاب، اسلام و فلسطین احساس وظیفه دارند باید خیانت رژیم صهونیستی را طرح موضوع کرده و نگذراند به فراموشی سپرده شود.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب و اسلام در تلاش هستند مسئله فلسطین و جنایت اسرائیل به فراموشی سپرده و به یک کار روزمره و عادی تبدیل شود و با این سخنان که «بعد از ۵۰ سال فلسطینی‌ها حقشان پایمال شده و خودشان زمین‌های خود را فروختند؛ خودشان باید مشکلشان را حل کنند؛ به ما چه ارتباطی دارد؛ اگر بتوانیم مشکل خود را حل کنیم خیلی مرد هستیم» می‌خواهند شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند که مسئله فلسطین به یک موضوع عمومی و بدیهی تبدیل شود تا برایشان حساسیت ایجاد نکند.

جانشین سپاه صاحب‌الأمر(عج) خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری امروز در سخنانشان خواستند چند نکته را به صورت جدی به مردم دنیا یادآوری کنند؛ چند کشور عربی هم‌پیمان رژیم صهیونیستی به بلا مبتلا شدند ولی ما شجاعانه و صریح هرجا که لازم بوده اقدام کردیم.

وی افزود: نیروهای مسلح غزه و لبنان شرایط را به گونه‌ای فراهم کردند که جنگ‌های رژیم صهیونیستی از ۳۳ روز به ۲۲ و ۸ روز کاهش یابد و در جنگ‌های اخیر نیز مشاهده کردیم رژیم صهیونیستی در کمتر از ۴۸ ساعت و بار آخر در کمتر از ۲۴ ساعت صحنه را خالی کرد.

کشورهای عربی مدعی اعلام موضع کنند

برزگر به بیانات مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: به عنوان مسلمان باید نسبت به خیانت و ظلم مستکبران بیدار باشیم و برخی کشورهای عربی که ادعای طرفداری از مردم مظلوم فلسطین را دارند اگر راست می‌گویند باید مانند مقام معظم رهبری شفاف و صریح اعلام موضع کنند.

وی تشریح کرد: ایادی استکبار معمولاً هر آنچه که به نفع خودشان است را بزرگنمایی کرده و با کار تبلیغاتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به آن می‌پردازند و جایی که به نفعشان نیست سکوت می‌کنند و این تنها برای امروز و کشورهای یمن و فلسطین نیست آن‌ها در سال‌های گذشته نیز در بوسنی و هرزوگوین، ویتنام و آفریقا نیز جنایت کردند.

جانشین سپاه صاحب‌الأمر(عج) ادامه داد: برای دشمنان شیعه، سنی، سیاه‌پوست و سرخپوست فرقی ندارد، در پاکستان با بمب‎گذاری در مساجد جوان و پیر، زن و کودک را به خاک و خون می‌کشند و القاعده، طالبان و داعش را تجهیز می‌کنند.

وی توضیح داد: چند نکته را نباید فراموش کنیم ما به چشم خود دیدیم مردم ایران وقتی امام راحل اعلام کردند «شاه باید برود» خیلی از مردم گفتند امام در پاریس است شاه چگونه باید برود، دیدیم که شاه رفت؛ خیلی از افراد گفتند امام باید بازگردد ولی برخی گفتند مملکت دست بختیار است ولی دیدم امام آمد؛ وقتی امام گفت صدام باید برود خیلی از افراد گفتند ایالت متحده آمریکا، اتحاد جماهیر شوروی، کشورهای اروپایی، شیوخ عرب و منافقین با او همراه هستند مگر می‌شود و دیدیم که شد؛ وقتی امام گفتند که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» خیلی‌ها گفتند آمریکا حرف اول اقتصاد دنیا را دارد ولی ثابت شد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

برزگر یادآور شد: الان مردم باید به این اعتقاد و باور برسند که بر اساس گفته خداوند متعال حق پیروز است به شرطی که ما مدعیان حق از آن طرفداری کنیم و همان‌گونه که رهبر و امام راحل فرمودند به حول قوه الهی پیروزی اسلام و حق حتمی خواهد بود و نابودی استکبار جهانی محقق خواهد شد.

منبع ,ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.