تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402 - 11:25
کد خبر : 106233

جایزه نوبل به «نرگس محمدی» استراژی خائن پروری نظام سلطه است

جایزه نوبل به «نرگس محمدی» استراژی خائن پروری نظام سلطه است

دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب گفت: استراتژی‌های کشورهای غربی و نظام سلطه راهبرد خائن پروری است.

به گزارش تیتر داغ؛ علی کیهانیان دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی و در خصوص اهدا جایزه صلح نوبل به نرگس محمدی گفت: اهدای جایزه نوبل به شخصی که در مقابل نظام جمهوری اسلامی دست به اقداماتی زده است، نشان می‌دهد که دنیای غرب همواره به دنبال ایجاد تنش و اختلاف در نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: غربی‌ها علاوه بر تحریم‌های گوناگون در مسائل اجتماعی نیز سعی دارند با اهدای جوایزی این گونه به تشویق و بزرگنمایی و شخصیت سازی از مخالفین اقدام کنند.

کیهانیان اظهار داشت: اهدا جایزه نوبل به فردی که ظاهراً فعال اجتماعی است، می‌تواند مشوقی برای او و افرادی شبیهش باشد و علت آن این است که دشمنان می‌خواهند راه چنین افرادی بر علیه نظام جمهوری اسلامی ادامه پیدا کند، در حالی که افراد زیادی را در زندان‌های آمریکا داریم که فراتر و بزرگ‌تر از خانم محمدی وجود دارند و به مسائل اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در ایالات متحده معترض هستند اما آن افراد هیچگاه مشمول چنین جوایزی نمی‌شوند؛ این نشان دهنده عناد و کینه کشورهای غربی و جریان سلطه در همه زمینه‌ها است که شامل حال نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: این موضوع حائز اهمیت است که خانم نرگس محمدی به عنوان یک بانوی ایرانی است که مورد توجه غربی‌ها قرار گرفته است و در دنیایی که این همه بی‌عدالتی و مسائل مختلف و بزرگ وجود دارد این جایزه به جای آنکه شامل بسیاری از مشکلات بزرگ جهانی و افرادی که برای حل آنها تلاش کرده‌اند، شود، شامل حال خانم نرگس محمدی شده است تا برای او یک امتیاز اجتماعی ایجاد کند.

وی افزود: کشورهای غربی به دنبال استراتژی بزرگنمایی است تا به افکار عمومی نشان دهد و بگوید که یک اعتراض به نظام جمهوری اسلامی اینقدر برای ما اهمیت و جایزه دارد و در نتیجه می‌خواهند، بقیه را هم تشویق کنند که تا در این مسیر قدم بردارند.

کیهانیان بیان داشت: نکته دیگر این موضوع آن است که با بررسی‌ها مشاهده می‌کنیم که ریشه آنها متصل به سناریوهایی است که بیگانگان طراحی کرده‌اند و به شکل هالیوودی آن‌را هدایت و کنترل می‌کنند تا نتیجه‌ای که لازم دارند، را به دست بیاورند و بهره‌برداری سیاسی مورد نظرشان را کسب کنند.

دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی افزود: در کل می‌توان گفت که منطقی پشت سر افکار این خانم که در مقابل مسائل اعتراضی و تشویش اذهان عمومی انجام داد، وجود ندارد و یک سناریوی ویژه هالیودی مخالف سازی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام شده است، زیرا غربی‌ها با دادن جوایز نوبل به افرادی مانند خانم نرگس محمدی به دنبال شخصیت سازی از افرادی هستند که بعداً بتوانند از آنها علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده کنند.

وی ادامه داد: استراتژی‌های کشورهای غربی و نظام سلطه راهبرد خائن پروری است و مخالف سازی بر علیه یک نظام، قدرت و کانونی است که با آنها در ابعاد ملی و منطقه‌ای و بین‌المللی چالش دارند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.