تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 10:07
کد خبر : 10329

جای خالی تعزیرات در نظارت بر بازار مرغ و تخم مرغ

جای خالی تعزیرات در نظارت بر بازار مرغ و تخم مرغ

در پی افزایش قیمت تخم مرغ در بازار، عدم نظارت تعزیرات در بازار به وضوح مشاهده می‌شود.

به گزارش تیتر داغ؛ در روز‌های اخیر قیمت تخم مرغ در بازار به شدت روند افزایشی داشته، به نحوی که قیمت یک شانه تخم مرغ در سوپرمارکت‌های شمال تهران ۳۳ هزار تومان است.

در حالی این محصول با این قیمت به فروش می‌رسد که طبق اعلام سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی، قیمت هر شانه تخم مرغ در بازار، باید ۱۸ هزار تومان باشد.

این اختلاف فاحش حاکی از عدم نظارت سازمان تعزیرات حکومتی بر بازار است، مسئولان این سازمان در واکنش به اینکه چرا بر نحوه نظارت محصولات مختلف غذایی و … نظارت دقیق وجود ندارد، اعلام می‌کنند که تا شکایتی از سوی شهروندان به دست ما نرسد ما به موضوع ورود نخواهیم کرد.

از طرفی عرضه این محصول در بازارهای میادین میوه و تره بار نیز با قیمت ۱۸ هزار و ۷۰۰ تومان بوده و نکته حائز اهمیت این است که تمام اقشار جامعه نمی‌توانند برای تهیه این محصولات به میادین میوه وتره بار مراجعه کنند و این میادین ظرفیت تامین نیازهای مردم در بحث فروش تخم مرغ را به تنهایی ندارد.

این روز‌ها سوال اصلی مردم این است که چرا با مشاهده تخلف آشکار از سوی گرانفروشان در بازار، نهاد‌های نظارتی در خواب زمستانی هستند؟ و اینکه آیا باید برای رسیدگی به وضعیت بازار و سرو سامان یافتن نرخ اقلام و در ادامه عرضه محصولات با قیمت واقعی، لقمه در دهان مسئولان بگذاریم تا آن‌ها به فکر انجام وظایفشان باشند؟

منبع: جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.