تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1399 - 9:04
کد خبر : 13961

جرایم بیشتر برای افرادی که به سفر می روند

جرایم بیشتر برای افرادی که به سفر می روند

رئیس ستاد مقابله با کرونا تهران گفت: می‌خواهیم سفر‌ها بیشتر کنترل شوند و جرایم نیز برای این کار بیشتر در نظر گرفته شود.

به گزارش تیتر داغ؛علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران در پاسخ به این سوال که چرا در خودرو‌هایی که راننده حضور دارد و سرنشینی هم ندارد تذکر صورت می‌گیرد گفت:افرادی که با خودرو و خانواده حضور دارند الزام به استفاده از ماسک نیستند و به محض خروج از خودرو این الزام به وجود خواهد آمد و برای خودرو‌های عمومی و کسانی که افرادی به جز خانواده را به همراه دارند باید از ماسک استفاده کند و عطف جدیدی که در خصوص جرایم ابلاغ شد تا از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری شود.

وی ادامه داد:برای اینکه بیماری در تهران کنترل شود هم باید مسؤلین و مردم در این راه کمک کنند و صرفا نباید تذکرات به مردم داده شود. باید ساز و کاری برای کسانی که نمی‌توانند ماسک تهیه کنند ایجاد شود و تاکنون هم از کمک‌های خیرین و نیکوکاران استفاده کرده ایم و امیدواریم دولت هم یارانه‌ای برای این کار در نظر بگیرد.

وی افزود:به نظر می‌رسد آرایشی که بیمه‌ها دارند مناسب نیست. متاسفانه بخشی از بار زیاد هزینه‌ها و دارو‌ها و آزمایش‌ها بر عهده‌ی مردم است و لازم است که  یک نقش جدیدی را برای ستاد مقابله با کرونا در نظر بگیریم.

وی تصریح کرد:ما کماکان اصرار برای دورکاری داریم و تجربه نشان داده با کم کردن کارکنان در سطح شهر هم آلودگی کنترل می‌شود و هم به کنترل این بیماری کمک می کند. پیشنهاد ما این است که این کار انجام شود.

رئیس ستاد مقابله با کرونا تهران تصریح کرد:حتما به استاندار تهران پیشنهاد می‌دهیم که ادارات و شرکت‌های خصوصی از پنجاه درصد نیرو‌ها به صورت حضوری استفاده کنند. ما می‌خواهیم سفر‌ها بیشتر کنترل شوند و جرایم نیز برای این کار بیشتر در نظر گرفته شود.

منبع :جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.