تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آذر 1402 - 16:45
کد خبر : 110860

جرایم بیمه ۸ میلیون موتورسوار بخشیده شد

جرایم بیمه ۸ میلیون موتورسوار بخشیده شد

به گزارش ایرنا، صندوق تامین خسارات بدنی طرح بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث را در سال ۱۴۰۲ به مناسبت روز بیمه از تاریخ ۱۳ آذر تا ۱۲ دی به مدت یکماه برای موتورسیکلت‌ها و از ۱۳ تا ۳۰ آذر به مدت ۱۸ روز برای سایر وسایل نقلیه اعلام کرد. طبق این ظرح، وسایل نقلیه

به گزارش ایرنا، صندوق تامین خسارات بدنی طرح بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث را در سال ۱۴۰۲ به مناسبت روز بیمه از تاریخ ۱۳ آذر تا ۱۲ دی به مدت یکماه برای موتورسیکلت‌ها و از ۱۳ تا ۳۰ آذر به مدت ۱۸ روز برای سایر وسایل نقلیه اعلام کرد. طبق این ظرح، وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه می‌توانند با خرید بیمه شخص ثالث یک ساله از پرداخت جریمه دیرکرد معاف شوند.
جزیئات طرح بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث به شرح زیر است:
طرح بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث معمولا به مناسبت‌های مختلفی از سوی بیمه مرکزی و صندوق تامین خسارات بدنی اجرا می‌شود. طرح بخشودگی قبلی در شهریور ۱۴۰۲ و همزمان با اربعین به مدت ۱۷ روز به مرحله اجرا در آمد. بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث شهریورماه ویژه تمام وسایل نقلیه زمینی بود. طرح بخشودگی کنونی به مناسبت روز بیمه، به مدت یک ماه برای موتورسیکلت‌ها و به مدت ۱۸ روز برای سایر وسایل نقلیه است که با اهداف زیر اجرا می‌شود:
⦁ حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه
⦁ فرهنگ سازی و ترویج خرید بیمه شخص ثالث
⦁ اجرای طرح‌های تشویقی برای افزایش ضریب نفوذ بیمه
⦁ کاهش آمار راکبان بدون بیمه نامه شخص ثالث
لازم به ذکر است که این طرح فقط برای بیمه‌نامه‌های یک ساله اعمال می‌شود. به عبارتی اگر شما بیمه شخص ثالث کوتاه مدت را برای موتورسیکلت یا خودرو خود خریداری کنید، مشمول استفاده از این طرح نخواهید شد.
چنانچه نمی‌خواهید این فرصت طلایی را از دست دهید، بهتر است با خرید بیمه شخص ثالث از بیمه دات کام علاوه بر استفاده از تخفیف یلدا، در جشنواره یلدا بیمه دات کام نیز شرکت کنید تا برنده خوش شانس جوایز باشید. هدایای بیمه دات کام در جشنواره یلدا فقط به کد تخفیف محدود نمی‌شود. اگر در طول جشنواره، خرید بیمه خود را انجام دهید شانس برنده شدن یک بیمه‌نامه رایگان دارید. بیمه دات کام از بین کسانی که از کد تخفیف یلدا استفاده کرده باشند، به قید قرعه ۵ نفر را انتخاب کرده و هزینه تمدید بیمه‌نامه را به آن‌ها بازمی‌گرداند. با توجه به محدود بودن زمان جشنواره، شانس شما برای بردن یکی از این ۵ جایزه بالاست. همچنین با توجه به همزمانی طرح بخشودگی و جشنواره یلدا، امکان استقبال بالا و افزایش تعداد جوایز در روزهای پایانی وجود دارد. پس اگر می‌خواهید بیمه ماشین خود را رایگان تمدید کنید، همین الان در جشنواره یلدای بیمه دات کام شرکت کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.