تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 - 11:25
کد خبر : 14244

جریمه ۶ هزار راننده خودروی بدون ماسک

جریمه ۶ هزار راننده خودروی بدون ماسک

سردار رحیمی گفت:از ابتدای طرح امنیت و سلامت ۱۳۹ واحد صنفی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کردند پلمب شدند.

به گزارش تیتر داغ؛سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در نشست طرح امنیت و سلامت در پایتخت که با حضور علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران برگزار شد،گفت: امروز تمامی واحد‌های پلیسی در خدمت اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا هستند و حتی کلانتری‌ها نیز پای کار آمده اند. در حال حاضر ۵۰ گشت امنیت_ اخلاقی به جمع گشت‌های سلامت پیوسته اند.

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: درود می‌فرستم به مدافعان سلامت و از آن‌ها تشکر می‌کنم. پلیس از اولین روز‌ها در بخش سلامت کنار این ستاد ایستاده و این روز‌ها با توجه به روندی که پیدا کرده و ما در دو هفته گذشته تمام هوش و حواسمان را برای این کار گذاشته ایم.

وی افزود:پلیس در تهران به خصوص گشت ها، پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس اماکن، پلیس پیشگیری و ۵۰ گشت امنیت اخلاقی دستور دادیم برای مبارزه با کرونا به میدان بیایند و در خدمت سلامت باشند.

سردار رحیمی ادامه داد: امروز به صورت نمادین تعدادی از واحد‌های گشتی به اینجا آمدند، ۱۵۰ گشت تیم‌های مشترک شکل گرفته که براساس مصوباتی است که داشتیم. این گشت‌ها از اصناف، پلیس اماکن، از ادارات بهداشتی و تعزیرات که در تهران فعالیت می‌کنند،هستند.

وی تصریح کرد:امروز ده‌ها گشت از پلیس در خدمت اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا قرار می‌گیرند و ما کمتر از یک هفته است که شدت برخوردهایمان را جدی و سخت کرده ایم و بیش از ۳۶۳ هزار و ۳۹۲ مورد تذکر داده ایم. اگر کسی را مشاهده می‌کردند که فاقد ماسک است تذکر لسانی می‌دادند.

وی اظهار کرد: در روز‌های گذشته حدود ۳۵ هزار ماسک رایگان توزیع کردیم. بازدید از واحد‌های صنفی موضوع جدی است که در دستور کار قرار گرفته، بیش از ۲۴ هزار و ۵۰۵ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته که ده‌ها گشت پلیس اماکن در این چند روز اضافه شده است.

سردار رحیمی خاطر نشان کرد: بالغ بر ۱۳ هزار و ۵۳۶ واحد صنفی مورد تذکر قرار گرفتند و ۷۱۰ واحد صنفی که ضوابط و مقررات ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا و دستورات را رعایت نکردند اخطار پلمب گرفتند و ۱۳۹ واحد صنفی پلمب شدند.

وی افزود:بالغ بر ۶ هزار و ۲۲ خودرو که راننده و سرنشین استفاده از ماسک را رعایت نکردند اعمال قانون کرده ایم. ولذا من این را می‌گویم که با تمام توان موضوع کمک به ستاد کرونا در صدر وظایف ما قرار گرفته است و تمام دستگاه‌ها باید امکاناتشان را پای کار بیاورند.

منبع:جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.