تاریخ انتشار : جمعه 2 تیر 1402 - 13:18
کد خبر : 100193

آموزش و پرورش اعلام کرد؛

جزئیات ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲

جزئیات ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲

ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ آغاز شد و والدین می‌توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به احراز محل سکونت خود اقدام کنند.

به گزارش تیتر داغ؛ وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: والدین می‌توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir ضمن احراز محل سکونت خود، لیست دانش‌آموزان را کنترل کنند و چنانچه نام فرزند آنها در لیست نبود، به مدرسه محل تحصیل دانش‌آموز اطلاع دهند.

برای ثبت نام «میان پایه» یعنی همه پایه‌ها به جز مقطع اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه، در صورت عدم درخواست جابجایی به مدرسه جدید، نیاز به اقدام دیگری نیست و ثبت نام دانش آموز به صورت خودکار انجام می‌شود.

همچنین پیش‌ثبت‌نام پایه‌های اول و هفتم از طریق گزینه پیش‌ثبت‌نام در پنجره واحد آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir در حال انجام است و ثبت‌نام پایه دهم پس از اتمام هدایت تحصیلی آغاز می‌شود.

بر اساس آنچه در کانال اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در پیام رسان «شاد» درج شده است، زمان ثبت نقل و انتقال مدارس و نیز پرداخت هزینه کتاب و بیمه متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.