تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 11:20
کد خبر : 104253

نامه اصفهانی‌ها کار خودش را کرد؛

جزئیات خروج ناگهانی هافبک تیم فوتبال سپاهان از اردوی تیم ملی

جزئیات خروج ناگهانی هافبک تیم فوتبال سپاهان از اردوی تیم ملی

نامه یک مدیر اصفهانی به رئیس اصفهانی فدراسیون فوتبال باعث شد سرمربی تیم ملی با جدایی هافبک زردپوشان پس از دو روز حضور در تمرینات موافقت کند.

به گزارش تیتر داغ؛ تیم ملی فوتبال ایران در حالی صبح امروز دوشنبه برای برگزاری بازی دوستانه مقابل بلغارستان راهی این کشور شد که رضا اسدی با موافقت کادر فنی از جمع ملی‌پوشان جدا شد تا به تیم باشگاهی‌اش سپاهان بازگردد.

هافبک گلزن سپاهان که تا پایان هفته چهارم توانست چهار بار گلزنی کند پس از دو روز تمرین با ملی‌پوشان ناگهان از لیست بازی با بلغارستان کنار گذاشته شد تا بار دیگر شایعاتی در این زمینه ایجاد شود.

کسب اطلاع کرد باشگاه سپاهان روز گذشته با ارسال نامه رسمی به فدراسیون فوتبال خواستار تعامل فدراسیون با این باشگاه برای حضور رضا اسدی در بازی دوستانه با زنیت سنت پترزبورگ شد.

در متن نامه باشگاه سپاهان که به امضای محمدرضا ساکت رسیده و در اختیار مهدی تاج قرار گرفته آمده است: «با توجه به حضور هشت بازیکن سپاهان در رده‌های امید و بزرگسالان خواهشمند است نسبت به حضور دو بازیکن برای بازی دوستانه با زنیت سنت پترزبورگ که بعد بین‌المللی دارد تعامل لازم صورت پذیرد».

نامه‌ای که در جلسه روز گذشته کادر فنی با مسئولان فدراسیون فوتبال در اختیار امیر قلعه نویی قرار می‌گیرد تا سرمربی تیم ملی ایران درباره این موضوع تصمیم‌گیری کند. درخواست باشگاه سپاهان باعث می‌شود تا مهدی تاج برای حفظ تعامل با باشگاه‌هایی که بازیکنان ملی قابل توجهی در رده‌های پایه و تیم ملی بزرگسالان دارند نظر مثبت خود را در این خصوص اعلام کند اما همه چیز را به کادر فنی تیم ملی ایران بسپارد تا قلعه نویی با اختیار تام در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

قلعه نویی نیز با اعلام مخالفت نسبت به خروج پیام نیازمند از جمع ملی پوشان نشستی را با رضا اسدی برگزار می‌کند و این بازیکن را در جریان موضوع قرار می‌دهد که هافبک سپاهان نیز مشکلی با ترک اردو و رفتن به سپاهان نداشت.

از این رو قلعه نویی در آستانه سفر به بلغارستان اجازه می‌دهد تا اسدی اردو را ترک کرده و به جمع هم تیمی‌هایش در اصفهان اضافه شود تا ژوزه مورایس با خیال راحت تری برای بازی با زنیت در روسیه تیمش را تمرین دهد.

شایان ذکر است پیام نیازمند، رامین رضائیان، محمد دانشگر و شهریار مغانلو نیز با تصمیم امیر قلعه نویی در اردوی تیم ملی ایران ماندند تا مسافر بلغارستان شوند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و بلغارستان، ۱۶ شهریور در ورزشگاه هریستو بوتف شهر پلوودیف برگزار می‌شود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.