تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 - 10:58
کد خبر : 101939

خزعلی مطرح کرد؛

جزئیات رویداد نهایی نخستین ایده بازار مادر و کودک

جزئیات رویداد نهایی نخستین ایده بازار مادر و کودک

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت:آموزش خانواده برای رسیدن به یک خانواده تراز با بکارگیری سبک ایرانی اسلامی حائز اهمیت است.

به گزارش تیتر داغ؛ انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت: حمایت از صنایع خلاق برای ما بسیار مهم است ما در کلان رویدادی که چند روز پیش افتتاح کردیم که یک سال با رویکردهای مختلف و با توجه به بوم استان‌ها برگزار می‌شود، نیز می‌توانیم خدمت عزیزان باشیم و نیروهای بیشتری را شناسایی و مورد حمایت قرار دهیم

وی افزود: از نیروها، توانمندی‌ها و استارت اپ ها و دانش بنیان‌هایی که می‌توانند کمک کنند برای این رویداد کمک خواهیم گرفت و مسیر بلندی را در پیش داریم که نیاز داریم در این مسیر همراه ما باشید.

خزعلی گفت: در ۹ گروه ایده‌ها باید شناسایی و در مسیر اجرا قرار گیرند در بحث خانواده و تربیت، خانواده و مهارت‌های زندگی، خانواده و اوقات فراغت، خانواده و محیط زیست نوع تعاملی که خانواده با محیط زیست می‌تواند داشته باشند و کاری که در این مسیر هم دولت باید انجام دهد هم خانواده‌ها، آموزش خانواده برای رسیدن به یک خانواده تراز با بکارگیری سبک ایرانی اسلامی است.

وی بیان داشت: ان شاءالله در جشنواره‌ای که سال آینده خواهیم داشت اول در سطح محلی خواهد بود و بعد ملی و منطقه‌ای و امیدوارم سال اینده بتوانیم بعضی از این کارگروه‌ها را به سطح بین المللی برسانیم.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.