تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1402 - 10:52
کد خبر : 110152

جشنواره تلویزیونی مستند آسیب‌شناسی شود/ جذب مستندسازان خلاق

جشنواره تلویزیونی مستند آسیب‌شناسی شود/ جذب مستندسازان خلاق

مرتضی رزاق کریمی با اشاره به حضور محسن یزدی در مدیریت سابق شبکه مستند و جذب مستندسازان خلاق در آن دوره از لزوم آسیب‌شناسی جشنواره تلویزیونی مستند گفت.

به گزارش تیتر داغ؛ مرتضی رزاق کریمی که به تازگی در اختتامیه جشنواره تلویزیونی مستند تجلیل شد درباره این جشنواره که در دوره هایی داور آن هم بوده است بیان کرد: جشنواره تلویزیونی مستند که شبکه مستند متولی آن است فیلم هایی را داوری می کند که پیش از این در قالب جشنواره روی آنتن رفته اند و به دوره هفتم رسیده است که عدد مقدسی است و می تواند نوعی کمال تعبیر شود.

وی اضافه کرد: الان می‌توان نوعی نگاه آسیب‌شناسانه روی جشنواره تلویزیونی مستند هم داشت و البته باید مسیری که جشنواره پیموده است به ارتقای آثار مستند هم به صورت کمی و هم کیفی کمک کند. باید مدیران برای سیاست گذاری تولیدات از نتایج این جشنواره بهره بگیرند و صرف برگزاری جشنواره کافی نیست، جشنواره حلقه ای بین جریان تولید و عرضه و نمایش آثار است که باید از این نتایج بهره گرفت.

رزاق کریمی تصریح کرد: نکته جالب جشنواره این است که هم مردم می توانستند آثار را داوری کنند و هم هیات های داوری آثار را به صورت کارشناسی بررسی می‌کردند و این مقایسه بین نگاه مردم با هیات های داوری برای اصلاح مسیر ساخت مستند اهمیت دارد.

وی درباره تجلیل از محسن یزدی مدیر سابق شبکه مستند در این جشنواره نیز عنوان کرد: محسن یزدی از مدیرانی است که سال ها در رسانه فعالیت داشت. ضمن اینکه او در مدیریت شبکه مستند هم چارچوب و اصول خود را داشت اما نشان داد که ظرفیت بسیار خوبی در جذب نیروهای خوب و مستندسازان خلاق و خوش فکر از نسل های مختلف دارد و چارچوب بسته ای ایجاد نکرد. او مدیری بود که اصول خود را حفظ کرد و در عین حال با بدنه مستندسازان هم ارتباط برقرار کرد و توانست اعتماد سازی کند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.